SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Gonciarz i inni influencerzy sprawdzają obietnice Żywiec Zdrój

Żywiec Zdrój rozpoczął kampanię z udziałem influcerów - sprawdzili oni, jak marka zrealizowała obietnicę zbiórki i recyklingu 100 proc. plastiku wprowadzanego przez producent na rynek. Odpowiedzi na to pytanie poszukał Krzysztof Gonciarz wraz z Michałem Pirógiem, Joanną Krupą, Joanną Jabłczyńską. W kampanii udział biorą również Katarzyna Zielińska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

W marcu Żywiec Zdrój wystartował z nową kampanią wizerunkową, w której informuje o realizacji ogłoszonego na szczycie klimatycznym COP24 w Katowicach zobowiązania środowiskowego.

Obok działań reklamowych realizowanych w telewizji, digitalu czy mediach społecznościowych, do celebracji zbiórki plastiku przyłączyli się popularni influencerzy.

Krzysztof Gonciarz w kampanii Żywiec Zdrój

Pod koniec marca do kampanii włączono influencerów.

Na kanale Krzysztofa Gonciarza ukazał się film, w którym twórca w charakterystyczny dla siebie sposób przeprowadził „śledztwo” na temat zbiórki plastiku przeprowadzonej przez Żywiec Zdrój. W materiale odpowiada na pytania, które najczęściej pojawią się wśród konsumentów w kontekście realizacji zbiórki.

Do akcji przyłączyły się również znane osoby zaangażowane w kwestię środowiskowe, którzy na swoich kanałach społecznościowych informują o zbiórce i zachęcają do obejrzenia video.

Efekty tego swoistego „dochodzenia” można od tego tygodnia oglądać na kanałach twórcy internetowego oraz postronienatury.pl. W kampanię zaangażowała się również Joanna Krupa, Michał Piróg, Katarzyna Zielińska, Joanna Jabłczyńska, Paulina Sykut-Jeżyna, Krzysztof Jankes Jankowski, Agnieszka Włodarczyk i Gabi Drzewiecka.

To już kolejna kampania Żywca Zdrój, do której zaproszono Krzysztofa Gonciarza. Twórca brał już udział w innej proekologicznje akcji marki #DoŻółtegoKosza, której ideą było podniesienie świadomości społecznej w zakresie właściwej segregacji i recyklingu plastiku. W ramach 11. edycji programu „Po stronie natury” Żywiec Zdrój(Grupa Danone) zmienił warszawskie słupy reklamowe w żółte kosze do segregacji.

Kampania marki Żywiec Zdrój została przygotowana przez agencje VMLY&R (koncept, kreacja oraz działania w Internecie), MediaCom (planowanie i zakup mediów),Tailor Made PR (działania media relations, współpraca z influencerami i partnerami) oraz Cut The Mustard.

Dołącz do dyskusji: Gonciarz i inni influencerzy sprawdzają obietnice Żywiec Zdrój

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Żywiec Zdrój
Cieszymy się, że coraz więcej osób – również znanych – staje z nami po stronie natury! Zachęcamy do obejrzenia video Krzysztofa, który odpowiada na wiele pytań i dokładnie tłumaczy proces naszej zbiórki :)
0 0
odpowiedź