SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Odświeżona „Viva! Moda” nie tylko o modzie

W poniedziałek 7 marca br. ukaże się wiosenny numer kwartalnika „Viva! Moda” (Edipresse Polska). Od tego wydania magazyn będzie mieć nową szatę graficzną, a jego zawartość tematyczna zostanie poszerzona. Zwiększy się też objętość pisma, ale spadnie jego cena.

- Magazyn o modzie musi się zmieniać tak jak zmienia się dynamicznie świat mody i potrzeby czytelniczek. Nasza nowa oferta odpowiada zarówno na potrzeby reklamodawców, jak i wyrafinowanej czytelniczki - mówi Magdalena Modrzewska, wydawca „Vivy! Mody”.

Moda pozostanie głównym tematem pisma, ale kwartalnik zostanie wzbogacony o rubryki o kulturze, sztuce oraz obszerny dział lifestylowy. Pojawią się wywiady ze znanymi osobami, felietony oraz materiały o podróżach. Nowością będzie też cykl o domach i szafach ludzi ze świata mody. W najnowszym wydaniu „Vivy! Mody” znajdzie się sesji z Anją Rubik, trendy na wiosnę 2016 oraz raport ze światowych wybiegów mody.

Nowymi felietonistami pisma zostaną m.in. Jolanta Czaja (redaktor kreatywna dwutygodnika „Viva!”), Patrycja Matysiak (stylistka raportująca z Paryża) czy Anna Bloda (fotograf).

Zmianom ulegnie layout oraz logo magazynu. Ich autorem jest Marek Knap, dyrektor artystyczny Edipresse Polska.

Od stycznia br. redaktor naczelną „Vivy! Mody” jest Katarzyna Przybyszewska, która zastąpiła na tym stanowisku Agnieszkę Ścibior. Ta została dyrektor kreatywną Edipresse Polska ds. mody i nadal zajmuje się też „Vivą! Modą”.

Najnowsze wydanie kwartalnika ukaże się w liczbie 244 stron (dotąd zwykle pismo miało około 184 stron).  Cena magazynu wyniesie 9,99 zł (dotychczas kosztował on 12,99 zł). Nakładu wydawca nie ujawnia.

Sprzedaż odświeżonego wydania „Vivy! Mody” wspiera kampania reklamowa w prasie (tytuły własne Edipresse), internecie, punktach sprzedaży oraz w kinie.  Za kreację odpowiada dział marketingu magazynu.

„Viva! Moda” ukazuje się od 2000 roku, początkowo jako półrocznik w formie katalogu prezentujący przegląd trendów na kolejny sezon. Po kilku latach tytuł stał się kwartalnikiem. Pismo nie zostało zgłoszone do Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Dołącz do dyskusji: Odświeżona „Viva! Moda” nie tylko o modzie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl