SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Orange dla ludzi" nowym formatem reklamowym telekomu

Orange Polska wprowadza nowy format reklamowy marki, który powstał we współpracy z agencją reklamową Leo Burnett. Wielokanałowe działania reklamowe prowadzone są pod hasłem „Orange dla ludzi”. Bohaterem spotów jest robot Max.

fot. mat. pras.Article

Bohaterem spotów reklamowych jest mały robot Max. - Sztuczna inteligencja, która tak naprawdę już od dawna znajduje się bardzo blisko każdego z nas. Max to przyjaciel domu, a nawet więcej – domownik, który wraz z bohaterami żyje w przyjaźni, poznają się i rozumieją nawzajem swoje potrzeby. Max uczy się rozumieć to, co jest najważniejsze w człowieku – ludzkie emocje – powiedziała Małgorzata Bęczkowska, account director Leo Burnett Warszawa.

Reżyserem reklam jest Paweł Borowski. Agencja Leo Burnett odpowiada za wypracowanie strategii, kreację, produkcję oraz nadzór nad realizacją kampanii. W ramach Power of One w prace z Orange zaangażowany był również Prodigious, który stworzył set renderów do digitalu, wykorzystując kompetencje zespołu CGI.

Produkcją zajęła się Filmprodukcja, a postprodukcją Studio Orka, udźwiękowienie zrealizował Lunapark.

 

Za planowanie oraz zakup mediów odpowiada Value Media, a za działania w social mediach Follow Agency. Wielokanałowa kampania ma odsłony w telewizji, social mediach, digitalu i radiu.

Dołącz do dyskusji: "Orange dla ludzi" nowym formatem reklamowym telekomu

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl