SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ośmiorniczka zadowolona ze zmiany zawodowej w kampanii Pracuj.pl

Ruszyła nowa odsłona animowanej platformy „W środowisku Pracuj.pl”, promującej ten serwis rekrutacyjny. Po raz kolejny Pracuj.pl chwalą animowane zwierzaki. Kampanię przygotowały Brasil, zespół promocji online Pracuj.pl, Televisor, K2 Precise, More Bananas, MCS i Linkleaders

W nowej kampanii spotykamy kolejnych zwierzęcych bohaterów, symbolizujących różne charaktery i doświadczenia pracowników. Tym razem poznajemy zaskakujące historie fachowców i pracowników fizycznych, którzy zmienili swoje życie zawodowe na lepsze.

Ośmiorniczka bohaterką kampanii Pracuj.pl

W najnowszym spocie Pracuj.pl zaprasza na spotkanie z Oktawią Macką – ośmiornicą, która dzięki korzystaniu z serwisu zmieniła „denną robotę” na dobrą pracę w roli magazynierki u zaufanego pracodawcy. To nie ostatnie słowo nowych zwierzęcych bohaterów kampanii – w jej dalszej części przedstawione zostaną kolejne postaci, odnajdujące na Pracuj.pl dobre, konkurencyjne miejsca zatrudnienia w atrakcyjnych firmach. Dołączą do nich znani i lubiani bohaterowie, obecni w poprzednich częściach kampanii „W środowisku Pracuj.pl”.

Najnowsza odsłona kampanii skupia się w głównym stopniu na postaciach nawiązujących do ról wykwalifikowanych pracowników fizycznych, fachowców i ekspertów ds. obsługi klienta.

Kampania potrwa od 20 września do późnej jesieni 2021 roku. W ramach projektu wykorzystany został szeroki miks mediów obejmujący spoty w telewizji, digital, serwisy VOD, social media, współprace influencerskie, podcasty i współprace płatne z mediami.

Za koncepcję kreatywną platformy „W środowisku Pracuj.pl” odpowiada agencja Brasil. W realizację kampanii zaangażowane są także dom produkcyjny Televisor (realizacja spotów) i dom mediowy K2 Precise (zakup mediów TV, digital, OOH i radio). Kampanie performance i video marketing prowadzi zespół promocji online Pracuj.pl. Komunikację projektu wspierają agencje More Bananas (social media), MCS (influencerzy) i Linkleaders (PR earned i paid).

Dołącz do dyskusji: Ośmiorniczka zadowolona ze zmiany zawodowej w kampanii Pracuj.pl

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
piotrek
Ale nudy. Najpierw Drozda, teraz to... Kreacja tragedia.
odpowiedź
User
franz
Te animacje są sztosowe, najlepszy był Maaarian :)
odpowiedź