SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam

Nowy serial Siódemki „Papiery na szczęście” w jesiennej ramówce oglądało średnio 240 tys. widzów. Stacja w czasie jego emisji miała słabsze wyniki od TV4 i TV Puls, ale lepsze od TTV. Wpływy z reklam wokół dotychczasowych odcinków wyniosły 11,34 mln zł - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Adriana Kalska w serialu „Papiery na szczęście”; fot. TVN7Article

Średnia widownia premierowych odcinków nowego serialu Siódemki „Papiery na szczęście”, wyemitowanych w okresie od 6 września do 23 grudnia 2021 roku wyniosła 240 tys. osób. Rynkowy udział Siódemki ukształtował się na poziomie 1,85 proc. w gronie wszystkich widzów, 2,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 i 2,47 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja nadawana jest od poniedziałku do czwartku o godz. 19.30.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Spośród poszczególnych odcinków najwięcej widzów przyciągnęła emisja z 28 września. Śledziło ją średnio 348 tys. osób.

Dla porównania, ostatni sezon „Zakochanych po uszy” emitowany w tym samym paśmie w poprzednich miesiącach śledziło o 112 tys. osób więcej. W okresie od 4 stycznia do 2 września 2021 roku produkcja gromadziła średnio 352 tys. widzów, co dało Siódemce 2,82 proc. udziału w 4+, 4,11 proc. w 16-49 i 3,57 proc. w 16-59.

„Papiery na szczęście” mają niższe wyniki od średnich długookresowych udziałów stacji. Na przykład w 2020 roku wynik Siódemki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 3,45 proc., a w grupie 16-49 było to 4,47 proc.

Kanał TVN7 w czasie nadawania jesiennych odcinków „Papierów na szczęście” przegrał walkę o widza w rynku telewizyjnym z konkurencyjnymi stacjami TV4 (8,16 proc.) i TV Puls (4,97 proc.). Siódemka wypadła lepiej od TTV (1,46 proc.).

Również wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 stacja była trzecia na tle swoich głównych konkurentów.

Wpływy z reklam dotychczas wyemitowanych odcinków serialu wyniosły 11,34 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Papiery na szczęście” to autorski projekt Siódemki. Serial opowiada historię Marty, żony znanego piłkarza Krisa, która wraz z dwójką dzieci decyduje się porzucić swoje luksusowe życie i postanawia zacząć wszystko od zera. Zatrudnia się w rodzinie zamożnych deweloperów, gdzie poznaje przystojnego Adama.

W główne role w serialu wcielą się Adriana Kalska (Marta), Jakub Sasak (Adam) i Mateusz Kmiecik (Kris). Zdjęcia do produkcji wystartowały w kwietniu. Prace na planie realizowane są w Krakowie.

Za produkcję „Papierów na szczęście” odpowiadają twórcy sukcesu serialu „Zakochani po uszy” - autorami scenariusza są Ilona Łesyk-Moczulska i Michał Zasowski, reżyserką - Regina Zawadzka-Bigaj, autorem zdjęć - Jacek Fabrowicz, a producentką - Krystyna Lasoń.

Nowe odcinki od 3 stycznia

Aktualnie „Papiery na szczęście” mają tygodniową przerwę w emisji. Nowe odcinki serialu Siódemka zacznie emitować w poniedziałek, 3 stycznia 2022 roku.

Dołącz do dyskusji: 240 tys. widzów „Papierów na szczęście” w TVN7, dotychczas 11,34 mln zł z reklam

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wqe
kiła - kolejny gniot o niczym
odpowiedź
User
Jutub
Tak jak Siódemka szybowała do góry, tak teraz leci na łeb na szyję
odpowiedź
User
Bert
Tego głupiego gniota nie idzie po prostu oglądać takie to nudne
odpowiedź