SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Trzecia dawka szczepionki nie przedłuża paszportu covidowego w mObywatelu. Jest proste rozwiązanie

Wielu użytkowników mObywatela, którzy przyjęli trzecią dawkę szczepionki przeciwko koronawirusowi, skarży się, że data ważności ich paszportu covidowego nie jest automatycznie przedłużana w aplikacji. Okazuje się, że problem można rozwiązać samemu i nie jest to zbyt skomplikowane.

Paszport covidowy, a oficjalnie Unijny Certyfikat COVID, jest dokumentem potwierdzającym zaszczepienie się przeciwko koronawirusowi i dającym prawo do swobodnego przemieszczania się w Europie w czasie pandemii.

Główny element certyfikatu to kod QR, który dostępny jest na Internetowym Koncie Pacjenta, w aplikacji mobilnej mojeIKP i aplikacji mObywatel. To on zawiera informację m.in. o dacie ważności paszportu.

W ostatnim czasie wielu użytkowników aplikacji mObywatel zauważyło, że nie wyświetla ona prawidłowo daty ważności certyfikatu po przyjęciu trzeciej, przypominającej dawki szczepionki.

Jak się okazuje, problem ten można rozwiązać samodzielnie. Wystarczy skorzystać z funkcji "Odśwież" w dolnym menu.

W przypadku IKP i aplikacji mojeIKP data ważności paszportu covidowego aktualizuje się automatycznie, bez konieczności ręcznej ingerencji użytkownika.

Dołącz do dyskusji: Trzecia dawka szczepionki nie przedłuża paszportu covidowego w mObywatelu. Jest proste rozwiązanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl