SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Patagonia promuje lokalne spółdzielnie energetyczne w kampanii „We the Power”

Marka odzieży outdoorowej Patagonia ruszyła z kampanią „We the Power”, w której skupia się na zachęcaniu obywateli do wyobrażenia sobie nowego systemu energetycznego, opartego na lokalnych spółdzielniach energetycznych.

Celem kampanii "We the Power" jest zachęcenie obywateli do zmiany dostawcy energii elektrycznej na takiego, który zaopatruje się w energię ze źródeł odnawialnych będących własnością społeczności, bądź do przyłączenia się lub zainwestowania w lokalną grupę energetyczną. Patagonia przekonuje, że w ten sposób wspieramy lokalne rynki pracy oraz osoby dotknięte ubóstwem energetycznym.

Patagonia z kampanią o energii

Kampania swoim zasięgiem obejmuje całą Europę. Na jej potrzeby przygotowano krótki film dokumentalny, pokazujący jak w Niemczech, Belgii, Wielkiej Brytanii i Hiszpanii pojawiali się lokalni producenci oferujący odnawialne źródła energii.

Obok filmu Patagonia przygotowała informator, łączący klientów społeczności energetycznych w Europie.

Film wyreżyserował David Garrett Byars. Produkcją zajęli się Carlos Carneiro, Roos van de Weerd, Nicholas Weissman i Bas Zwartepoorte.

Dołącz do dyskusji: Patagonia promuje lokalne spółdzielnie energetyczne w kampanii „We the Power”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl