SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kurtycz wzmacnia zespół Leo Burnett

Do zespołu agencji Leo Burnett (Publicis Groupe) dołączył w roli senior strategy plannera Paweł Kurtycz. Pracuje w team'ie kierowanym przez Bartka Hanusa, strategy directora.

fot.mat.pras.Article

Paweł Kurtycz jest związany z branżą reklamową od 2003 roku. Rolę stratega miał okazję piastować m.in. w agencjach Leo Burnett i Ogilvy.

Od 2013 roku przez 9 lat związany był z agencją Isobar (dentsu). Pracował przy tworzeniu strategii komunikacyjnych w wielu branżach, także tych z zakresu B2B. Na swoim koncie ma liczne nagrody branżowe Effie, m.in. za kampanie zrealizowane dla marki Play i Skoda.

- Paweł jest świetnym strategiem, który potrafi w sposób kompleksowy tworzyć spójny ekosystem komunikacyjny oparty na jednej idei. Umie przy tym skutecznie łączyć bogatą wiedzę i doświadczenia związane ze stosowaniem komunikacji 360 z solidnym insightem. Te umiejętności idealnie wpisują się w podejście komunikacyjne Leo Burnett, zgodnie z którym dobre zrozumienie odbiorców to podstawa dla rozwiązań zmieniających ich zachowania. Paweł, serdecznie witamy w zespole - powiedział Bartek Hanus, strategy director w Leo Burnett Warszawa.

 

Dołącz do dyskusji: Paweł Kurtycz wzmacnia zespół Leo Burnett

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl