SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka

Piotr Żurkowski z początkiem października rozpoczął pracę w polskim oddziale TikToka. Objął stanowisko partnerships managera - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Piotr Żurkowski w TikToku odpowiada za budowanie relacji z agencjami i z kluczowymi klientami, z takich branż jak e-commerce, rozrywka, gaming, elektronika, moda, finanse. Zajmuje się też planowaniem i zarządzaniem kampaniami.

Żurkowski do TikToka przeszedł z Performance Media, gdzie pracował jako sales manager. Spędził tam trzy i pół roku.

Wcześniej był business development managerem w HLV Group. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Warszawskim.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Według badania Mediapanel w sierpniu br. wersja www i aplikacja mobilna TikToka miały w Polsce 10,37 mln użytkowników i 35,84 proc. zasięgu.

Dołącz do dyskusji: Piotr Żurkowski: z Performance Media do TikToka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl