SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKO BP promuje Konto dla Młodych kampanią "Skill w gamingu to skill w życiu"

„Skill w gamingu to skill w życiu" to hasło nowej kampanii internetowej PKO Banku Polskiego. Akcja przygotowana przez Cheil i Havas Media promuje PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard.

Do 6 marca potrwa nowa kampania internetowa PKO Banku Polskiego promująca PKO Konto dla Młodych wraz z kartą Mastercard. Motywem przewodnim jest kreator postaci niczym z gry komputerowej opowiadający o tym, ile można osiągnąć będąc wielbicielem gier i co można zyskać korzystając z konta w PKO Banku Polskim.

Michu w reklamie PKO BP

W spotach wystąpił m.in. znany gamer – Michu. Kampanii towarzyszy promocja, w której do zdobycia są słuchawki gamingowe oraz kody dostępu do Xbox Game Pass Ultimate.  

- W nowej kampanii internetowej PKO Konta dla Młodych chcieliśmy pokazać, że gamer to osoba, która rozwija swoje życiowe skille, dzięki grom wideo. Ta grupa klientów to bardzo biegli użytkownicy internetu, ceniący nowoczesne technologie. PKO Bank Polski od lat stawia nacisk na innowacje, rozwijamy się cyfrowo, dlatego jesteśmy idealnym partnerem dla młodych osób – pomagamy im w finansach i dajemy narzędzia ułatwiające załatwianie codziennych spraw. Konto w banku to narzędzie, które musi być szczególnie dopasowane do naszych potrzeb. Aplikacja mobilna, szybkie przelewy, asystent głosowy, czy płatności telefonem – to tylko niektóre z rozwiązań konta PKO Banku Polskiego skierowanego do młodych osób do 26 roku życia. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom w PKO Koncie dla Młodych można rozwijać swoje finanse - mówi Marek Kozłowski, dyrektor Biura Komunikacji Marketingowej.

Promocja z kodami do wygrania

W ramach kampanii PKO Bank Polski przygotował dla młodych gamerów promocję, w której można otrzymać nawet 3 kody Xbox Game Pass Ultimate oraz słuchawki Logitech. Aby z niej skorzystać należy otworzyć PKO Konto dla Młodych z kartą Mastercard i wyrazić zgody marketingowe, zarejestrować się na stronie kampanii oraz m.in. aktywnie korzystać z konta przez minimum 3 miesiące. Promocja trwa do końca kampanii.

Spoty emitowane są w internecie. Dodatkowo wspierają ją działania w social mediach, na platformie Instreamly, Twitterze, YouTube oraz w wyszukiwarce Google.

Za pomysł kreatywny, przygotowanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Cheil. Zakup kampanii realizowany jest bezpośrednio przez bank, przy wsparciu domu mediowego Havas Media.

Dołącz do dyskusji: PKO BP promuje Konto dla Młodych kampanią "Skill w gamingu to skill w życiu"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pelikao
Straszne drewno mocium panie.
odpowiedź