SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PKP Intercity planuje własnymi siłami wprowadzić program lojalnościowy

PKP Intercity planuje własnymi siłami przygotować program lojalnościowy dla podróżnych - poinformował PAP członek zarządu kolejowej spółki Tomasz Gontarz. Wcześniej spółka myślała, aby ogłosić przetarg na wybór dostawcy systemu obsługującego program lojalnościowy.

"Program lojalnościowy jest teraz modyfikowany. Prawdopodobnie będziemy go robić siłami wewnętrznymi spółki. Nie rezygnujemy z programu lojalnościowego, ale musieliśmy zmodyfikować jego założenia ze względu na sytuację finansową spółki związaną z wysokimi cenami energii" - powiedział Gontarz.

"Musimy pewne rzeczy zoptymalizować, ale nie rezygnujemy z programu lojalnościowego jako takiego" - dodał.

Gontarz przekazał, że przez kilka najbliższych miesięcy prowadzone będą analizy dotyczące wprowadzenia programu lojalnościowego.

W październiku ubiegłego roku PKP Intercity informowało, że założenia dla programu lojalnościowego przewidują, aby był to system, w którym pasażerowie mogliby wymieniać gromadzone punkty na tańsze przejazdy, czyli upust przy zakupie biletu, bądź na nagrody rzeczowe.

PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który zapewnia komunikację pomiędzy dużymi miastami oraz popularnymi ośrodkami turystycznymi w kraju, a także umożliwia podróżowanie po Europie. W 2022 r. z usług przewoźnika skorzystało prawie 60 mln pasażerów. W ramach rozszerzonej strategii inwestycyjnej "PKP Intercity – Kolej Dużych Inwestycji" do 2030 roku spółka przeznaczy 27 mld zł na nowoczesny tabor oraz stacje postojowe.

 

 

Dołącz do dyskusji: PKP Intercity planuje własnymi siłami wprowadzić program lojalnościowy

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gość
program lojalnościowy?
Czyli kolejni którzy chcą naszych danych osobowych, naszych zwyczajów, itd.
odpowiedź
User
ja22
xD
Przypomnijmy w jakich bólach rodziła się funkcjonalność możliwości wyboru miejsca w pociągu na stronie internetowej. To nie wróży dobrze dla programu lojalnościowego.
odpowiedź