SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Po raz drugi rozdano PR Wings. Najwięcej nagród dla Partner of Promotion

W czwartek 15 września, na uroczystej gali podczas Kongresu Profesjonalistów Public Relations, poznaliśmy zwycięzców tegorocznej edycji konkursu PR Wings, organizowanego przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations (SAPR). Cztery statuetki trafiły do agencji Partner of Promotion, dwie do Public Dialog. Nagrodę im. Andrzeja Stolarczyka otrzymał Sebastian Bykowski – prezes zarządu PSMM Monitoring&More (dawnej Press-Service Monitoring Mediów).

Laureaci PR WingsLaureaci PR Wings

Niezależne jury, składające się z 40 ekspertów, wskazało spośród 147 zgłoszeń zwycięskie projekty w 14 kategoriach. W dwóch kategoriach jury przyznało statuetki PR Wings ex aequo.

- Widzimy, że w tegorocznej edycji PR Wings jest nie tylko dużo więcej zgłoszeń, ale te zgłoszenia są bardziej jakościowe. Jeśli porównamy ubiegły rok i bieżący, to można zauważyć naprawdę wielki progres. Projekty, które wygrały możemy uznać za wybitne i naprawdę mogą być przykładami dla innych w naszej branży.  To dobry kierunek. Szczególnie, że PR Wings promuje projekty realizowane w sposób ciekawy, ale też etyczny. Jedno z drugim nie musi się kłócić. – powiedział Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange Polska, przewodniczący jury PR Wings.

Sebastian Bykowski z nagrodą im. Andrzeja Stolarczyka

Laureatem nagrody im. Andrzeja Stolarczyka został Sebastian Bykowski – prezes zarządu PSMM Monitoring&More (dawnej Press-Service Monitoring Mediów). Ma na swoim koncie szereg publikacji z dziedziny public relations, zarządzania oraz marketingu sportowego w tym m.in. „Leksykonu Public Relations”, „Badania i pomiar efektów w public relations”, „Organizacje i idee – komunikowanie się w przestrzeni tradycyjnych i nowych mediów” oraz „Pierwsze ćwierćwiecze. 25 lat public relations w Polsce”.

Najwięcej statuetek - cztery - trafiło do agencji Partner of Promotion. Dwie nagrody otrzymał zespół agencji  Public Dialog.

Audytorem Konkursu jest Kancelaria Osborne Clarke. Konkurs został zainicjowany przez Stowarzyszenie Agencji Public Relations w ubiegłym roku.

W pierwszej edycji PR Wings cztery statuetki, najwięcej w rywalizacji, otrzymała agencja Publicon, trzy powędrowały do agencji Partner of Promotion.

PR Wings – wyniki

Kategoria : Public Affairs i Lobbying
Amiblu – to nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)

Kategoria: PR korporacyjny
Polskie Miasta Przyszłości 2050 (Icon Strategies)

Kategoria: PR innowacja roku – kampania następnej generacji
ERBUD – gamingowa kampania employer brandingowa (Gameset i Grupa Erbud)

Kategoria: PR Produktowy
50 lat katowickiego Spodka (Imago PR)

Kategoria: ESG i CSR – odpowiedzialność społeczna, środowiskowa i ład korporacyjny
Nie wierz w bajki, bądź FASOFF! (MOSQI.TO i Fundacja Dom w Łodzi)

Kategoria: Komunikacja kryzysowa
Amiblu – to nie rury GRP były przyczyną awarii na Czajce (Public Dialog i Maurent PR)

Kategoria: Komunikacja w social media i influencer marketing
Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)Kategoria: Angażujący event

Kategoria: Angażujący event
Wyjątkowe winyle Dawida Podsiadło z plastikowych odpadów (Credit Agricole Bank Polska)

Kategoria: Zmiana biznesowa, komunikacyjny game changer
Radio 357 – komunikacja ze społecznością (Radio 357)

Komunikacja Business to Business
Polska wołowina na japońskim stole (Partner of Promotion)

Kategoria: Efektywność roku
204% wzrostu w rok – sukces polskich producentów w Japonii (Partner of Promotion)

Kategoria: Komunikacja na rynkach międzynarodowych, ex aequo
Expo.2020.Dubai – poznaj polską kreatywność (Partner of Promotion i Polska Agencja Inwestycji i Handlu)
Pepco – paneuropejska ekspansja (Pepco i Alert Media Communications)

Kategoria : Komunikacja w okresie pandemii COVID-19
Walka z pandemią walką z niewiedzą! (Partner of Promotion)

Kategoria: Komunikacja na rzecz wsparcia Ukrainy
Butik Pełen Dobra (Ingka Centres Polska)

Nagroda specjalna SAPR (przyznawana przez przedstawicieli agencji SAPR), ex aequo
Avon Kontra Przemoc "Rachunek przemocy" (Garden of Words i Starcom)
Hejter za dychę (Labcon i Browar Tenczynek)

Dołącz do dyskusji: Po raz drugi rozdano PR Wings. Najwięcej nagród dla Partner of Promotion

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Marek Kędzierski
To jakiś kreatywny konkurs? Po co skoro jest ZFPR i Złote Spinacze? wygrywają widzę firmy powiązane z państwem.
odpowiedź
User
Obserwator
Wystarczy zgłosić projekt i poddać się ocenie jurorów.
odpowiedź
User
xy0
Hackett Hamilton dajcie im nagrodę za ławki :)
odpowiedź