SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rewolucja cenowa w Viaplay. Platforma wprowadza nowe pakiety

Platforma streamingowa Viaplay wprowadza nowe pakiety: bez najatrakcyjniejszych transmisji oraz tylko z filmami, serialami i programami niesportowymi - dowiedział się Wirtualnemedia.pl. Nowa oferta pakietowa będzie dostępna od marca.

Viaplay od startu w Polsce oferował jeden pakiet ze sportem, filmami i serialami. Obecnie kosztuje on jeszcze 34 zł. W sierpniu platforma poinformowała, że z początkiem marca 2023 roku miesięczna opłata wzrośnie do 55 zł. Jednocześnie wprowadziła roczny pakiet kosztujący 399 zł, czyli 32,25 zł miesięcznie, który można było wykupić do końca grudnia.

 - Nieustannie inwestujemy w rozwój serwisu streamingowego Viaplay, by spełniać wysokie oczekiwania naszych klientów, dlatego też nasza oferta jest odpowiednio dostosowywana - tłumaczyło portalowi Wirtualnemedia.pl biuro prasowe serwisu.

Teraz Viaplay zdecydował się przygotować odświeżoną ofertę złożona z trzech pakietów.

- Minął już ponad rok od uruchomienia serwisu streamingowego Viaplay w Polsce i możemy stwierdzić, że był to dla nas bardzo udany okres, w trakcie którego pozyskaliśmy ponad milion polskich klientów. W związku z ciągłym rozwojem naszej usługi, zwiększaniem oferty dostępnych treści oraz wiedzy dotyczącej rynku, wprowadzamy w Polsce nowe pakiety abonamentowe, obejmujące różne warianty cenowe. Dzięki poszerzeniu wachlarza oferowanych opcji, subskrybenci serwisu Viaplay będą mieli większy wybór, umożliwiający im skorzystanie z tych propozycji, które najbardziej odpowiadają ich oczekiwaniom; dając jednocześnie jeszcze większej liczbie polskich klientów powód do wypróbowania naszych usług – podkreśla Alexander Bastin, EVP & CCO, continental Europe & Baltics w Viaplay.

Nowe pakiety: Total, Medium oraz Films & Series

Od marca pełen pakiet Viaplay w Polsce zyska on nazwę Total. Pozwala on na dostęp wszystkich transmisji wydarzeń sportowych, w tym spotkań angielskiej Premier League i niemieckiej Bundesligi, Ligi Konferencji Europy UEFA, Ligi Europy UEFA, gal KSW oraz wyścigów Formuły 1, które w lutym trafią do oferty Viaplay. W ofercie będą też nadal filmy i seriale (w tym produkcje Viaplay), seriale dokumentalne i reality shows oraz programy dla dzieci.

Cena pakietu Total będzie wynosić 55 zł. Viaplay na ten rok przygotował promocję - z pakietu “Total” w obniżonej cenie 44 zł za miesiąc będzie można skorzystać w przypadku wykupienia go na 12 miesięcy.

Nowością będzie pakiet Medium, obejmujący transmisje wybranych wydarzeń sportowych, a także wszystkie produkcje Viaplay, filmy i seriale, formaty reality show oraz treści przeznaczone dla dzieci.

Pakiet ten będzie zawierał wszystkie relacje z zawodów sportowych poza transmisjami spotkań angielskiej Premier League, wyścigów Formuły 1 oraz gal KSW.

Koszt miesięcznej subskrypcji Medium wyniesie 40 zł.

Pakiet bez sportu za 15 zł miesięcznie

Trzecim nowym pakietem będzie Films & Series, stworzony specjalnie z myślą o użytkownikach chcących oglądać filmy, seriale, reality show oraz treści dla dzieci. Pakiet Films & Series nie będzie obejmował żadnych transmisji wydarzeń sportowych i będzie dostępny od 9 marca.

Cena to 15 zł za każdy miesiąc subskrypcji.

Viaplay zapowiada, że w 2023 roku na platformie będzie miało swoją premierę również wiele nowych propozycji programowych, takich jak: "Morderczynie" - pierwszy polski serial fabularny Viaplay, program "Powerwomen Polska", a także drugi sezon norweskiego serialu ‘Furia’, który częściowo został stworzony w Polsce z udziałem uznanych polskich aktorów, w tym m.in. Borysa Szyca.

Klienci zainteresowani nowymi pakietami abonamentowymi mają możliwość zmiany warunków swojej subskrypcji w ustawieniach konta Viaplay. Wysokość opłaty pobieranej od dotychczasowych subskrybentów Viaplay “Total”, którzy nie zmienią swojego pakietu, zostanie automatycznie zaktualizowana do nowej ceny przy pierwszym rozliczeniu następującym po 1 marca 2023 roku. Każdy z klientów Viaplay otrzyma wszystkie niezbędne informacje w wiadomości email.

W trzecim kwartale ub.r. liczba subskrybentów Viaplay wzrosła o 879 tys. do 6,428 mln, z 685 tys. pozyskano poza Skandynawią. W Polsce, tak samo jak w Holandii, liczba klientów przekroczyła milion.

Dołącz do dyskusji: Rewolucja cenowa w Viaplay. Platforma wprowadza nowe pakiety

37 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rzyb
No dobra, a pakiet dla tych, którzy chcą tylko sport i nic więcej? Oczywiście, że nie ma. Ci są najbardziej wyzyskiwani.
odpowiedź
User
m.
Lepiej żeby podzielili te pakiety ze względu na jakość transmisji. Ale wtedy wyszedł by tylko jeden. Pakiet Retro HD Ready i 5 Mb/s bitrate. Od samego mieszania to się herbata słodsza nie zrobi. 40 zł bez F1 i Premier League i KSW to bedzie nawet słabsza oferta od Eleven za 10 zł
odpowiedź
User
Ren
Cena 34 przy takiej ofercie sportowej nie mogła się utrzymać. Koszty licencji są zbyt duże
odpowiedź