SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wiśniewski, Karolak, Gawryluk, Gilon i Ibisz w spocie jesiennej ramówki Polsatu

Telewizja Polsat rozpoczęła emisję wizerunkowego spotu, który promuje jesienną ofertę nadawcy, m.in. dwie nowości i znane kontynuacje z głównej anteny.

W trwającym 120 sekund spocie promowane są kolejno takie programy i seriale, jak: „Przyjaciółki”, „Twoja twarz brzmi znajomo”, „Kuchnia”, „Komisarz Mama”, „Wydarzenia”, „Kabaret na żywo. Młodzi i moralni”, „Nasz nowy dom”, „Pierwsza miłość”, „Love Island. Wyspa miłości”, „Family Food Fight. Pojedynek na smaki” i „Ninja Warrior Polska”, a także redakcja sportowych kanałów komercyjnego nadawcy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Wśród gwiazd występujących w materiale pojawiają się m.in.: Małgorzata Socha, Michał Wiśniewski, Gromee, Barbara Kurdej-Szatan, Tomasz Karolak, Paulina Chruściel, Dorota Gawryluk, Bogdan Rymanowski, Robert Górski, Katarzyna Dowbor, Karolina Gilon, Ewa Wachowicz i Krzysztof Ibisz.

Jak informuje Telewizja Polsat „motywem przewodnim spotu jest słońce, które płynąc nad dachami miasta schodzi na ziemię dając radość wszystkim, którzy napotkają je na swojej drodze. Słoneczne kule rozświetlają się promieniami nowych barw Polsatu tworząc charakterystyczny wzór, będący istotnym motywem scenografii i dekoracji. Kule wpadają na plany zdjęciowe programów symbolizując emocje, które towarzyszą ich oglądaniu oraz bogate portfolio kontentu stacji, z którego widz może „wybrać swoje wszystko”. Gwiazdy bawią się kulami wysyłając widzom pozytywną, słoneczną energię”.

Nadawca w klipie wykorzystał utwór „I just wanna shine” zespołu Fitz and The Tantrums.

Spot emitowany jest w kanałach Telewizji Polsat, a także w kanałach social media nadawcy. Jego premiera odbyła się we wtorek, 17 sierpnia br.

Klip wyreżyserował Armin Kurasz, a za nadzór kreatywny odpowiadają: Agata Tadra i Andrzej Szajewski. Postprodukcją zajęło się Znane Studio, a udźwiękowieniem - Stereotyp Studio. Za produkcję odpowiada dział autopromocji Telewizji Polsat.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 8,36 proc.

Dołącz do dyskusji: Wiśniewski, Karolak, Gawryluk, Gilon i Ibisz w spocie jesiennej ramówki Polsatu

8 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Dzien dobry, smacznej kawusi
Przez sek. myslalem ze to spot TVN-u z tymi pilkami😅
odpowiedź
User
Rocky
Polsat rządzi, Love Island jest mega
odpowiedź
User
Jurek
Kalorak az patrzec nie idzie
odpowiedź