SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

POT planuje kampanię Polski jako gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023 roku

Polska Organizacja Turystyczna chce oszacować koszt przygotowania i realizacji kampanii promującej Polskę jako gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023 roku - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

POT zaprasza agencje do składania szacunkowych wycen na przygotowanie i realizację kampanii promocyjnej Polski w kontekście kraju - gospodarza Igrzysk Europejskich 2023.

Igrzyska Europejskie odbędą się po raz trzeci w historii. Kilka tysięcy zawodników i zawodniczek będzie rywalizowało w ponad dwudziestu dyscyplinach sportu. Są oni jednocześnie turystami, którzy odwiedzą największe atrakcje Krakowa i Małopolski.

Jak podaje POT, ostanie Igrzyska Europejskie, które odbywały się w Mińsku, przyciągnęły prawie 40 tysięcy turystów. Organizacja zakłada, że kolejna edycja Igrzysk Europejskich zmotywuje i zachęci jeszcze większą liczbę turystów oraz fanów sportu do odwiedzenia gospodarza wydarzenia - Polski.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

"W związku z organizacją tak dużych zawodów sportowych Polska skupi na sobie uwagę europejskiej widowni. Bezpośrednie transmisje telewizyjne i internetowe umożliwią kibicom śledzącym wydarzenia sportowe zaprezentowanie dziedzictwa kulturowego i przyrodniczego kraju. Tysiące gości, którzy zdecydują się przyjechać by oglądać rywalizację sportowców na arenach, będzie podróżowało po Małopolsce oraz całym kraju w poszukiwaniu atrakcyjnych miejsc do zwiedzenia. Igrzyska Europejskie jako jedne z największych zawodów sportowych są doskonałą okazją do promocji Polski" - podkreśla POT.

Celem zaplanowanej kampanii ma być budowa wizerunku marki Polska jako kraju-gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023
roku – zwiększenie rozpoznawalności i wiedzy o Polsce jako kraju nowoczesnym,
kraju rozwijającym się zgodnie z światowymi trendami, kraju w którym zachowana jest harmonia pomiędzy przyrodą a mieszkańcami, kraju otwartych ludzi dbających o środowisko naturalne, kraju ludzi lubiących spędzać czas aktywnie, uprawiających różne dyscypliny sportowe.

Działania te mają też promować turystykę krajową w oparciu o zróżnicowaną ofertę produktów turystycznych również poprzez wykorzystanie rekomendowanych produktów i miejsc turystycznych oraz Polskich Marek Turystycznych, ze szczególnym uwzględnieniem turystyki sportowej oraz turystyki aktywnej i specjalistycznej.

Kampania miałaby zostać zorganizowana najpóźniej do 18 listopada br.

Wybrana przez POT agencja miałaby się zająć m.in. stworzeniem dedykowanego landing page promującego Polskę w kontekście Igrzysk Europejskich 2023, kampanią display wraz z emisją artykułów sponsorowanych. Do jej zadań należeć by miał również zakup powierzchni reklamowej, przygotowanie artykułów sponsorowanych, nadzór nad kampanią, bieżąca jej optymalizacja.

Zainteresowane agencje mogą składać zgłoszenia do 10 sierpnia.

Dołącz do dyskusji: POT planuje kampanię Polski jako gospodarza Igrzysk Europejskich w 2023 roku

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Krakus
Proponuję reklamę taką - Sasin w kąpielówkach i okularkach pływackich stoi przy basenie i podpis Sasinada 2023 - sport, emocje, przekręty
odpowiedź