SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ministerstwo Rozwoju i Technologii planuje centrum informacji o Polskim Ładzie

Ministerstwo Rozwoju i Technologii planuje uruchomienie multikanałowego Centrum Informacji "Polski Ład" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Szuka firmy, która się tym zajmie.
 

Ministerstwo Rozwoju i Technologii jest w trakcie przetargu na świadczenie usług  w  zakresie ustawowych rozwiązań  będących częściami składowymi tzw. Polskiego Ładu. W tym celu zostanie utworzone multikanałowe centrum informacji  ,,Polski  Ład”.

Ma ono świadczyć usługi  w  dwóch podstawowych wymiarach: informacyjnym i promocyjnym. Po pierwsze ma umożliwiać uzyskanie kompleksowej  informacji  na  temat obowiązujących  przepisów  prawnych,  procedur  administracyjnych  oraz  usług  dostępnych drogą elektroniczną. Po drugie - ma informować potencjalnych beneficjentów o możliwości korzystania z
rozwiązań wprowadzanych przez Polski Ład.

Rzetelne informacje o Polskim Ładzie

Jak podaje resort, multikanałowe Centrum Informacji „Polski Ład” w ramach swojej działalności ma zapewnić rzetelne informacje dotyczące  ustawowych rozwiązań będących częściami składowymi tzw. Polskiego Ładu.

W jego ramach zostanie m.in. udostępniona infolinia,  w  ramach  której  konsultanci  będą  świadczyć  usługi informacyjne i edukacyjne dotyczące działań rządu w ramach ww. regulacji ustawowych oraz aktów wykonawczych do niej, w szczególności dotyczących rozwiązań  dla przedsiębiorców, mające na celu zapewnienie wszystkim przedsiębiorcom równego dostępu do informacji. Odbiorcami  będą przede wszystkim przedsiębiorcy  oraz  urzędnicy,  jak  również  osoby zamierzające założyć działalność gospodarczą.

Potrzebna firma do obsługi

W celu uruchomienia Centrum Informacji "Polskiego Ładu", resort chce - w wyniku przetargu - zatrudnić firmę, która będzie odpowiadać za świadczenie  usług  informacyjnych i promocyjnych za pośrednictwem  infolinii  dla  przedsiębiorców,  urzędników  i  innych  zainteresowanych pozyskaniem informacji o rozwiązaniach w zakresie pakietu ustaw tzw. Polskiego Ładu.

Informacje będą miały zarówno charakter stricte informacyjny (np. przekazanie informacji o najważniejszych  zmianach, przekazanie informacji o podmiotach  zawierających  dane niezbędne  do  wypełnienia/weryfikacji  wniosków  lub  innej  dokumentacji  niezbędnej  do skorzystania  z  wprowadzonych  rozwiązań,  informacje  nt.  szkoleń  organizowanych  przez podmioty  administracji  publicznej  w  zakresie  tzw. Polskiego Ładu,  edukacyjny  (np.  w  formie asysty przy uzyskaniu narzędzi niezbędnych do złożenia wniosków online np. o profil zaufany, wsparcie  w  założeniu kont użytkownika na portalach administracji publicznej),  jak również promocyjny  poprzez  informowanie potencjalnych beneficjentów  o możliwości  korzystania  z rozwiązań wprowadzanych przez tzw. Polski Ład.

Multikanałowe  Centrum  Informacji  ,,Polski  Ład”  (dalej: Centrum) będzie  dostępne  od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16  (konsultanci  telefoniczni  oraz  livechat);  dodatkowo zostanie  wyposażone w całodobowego wirtualnego asystenta  (WU), opartego o  nowoczesne technologie sztucznej inteligencji.

Pół roku współpracy
 
Wybrana w przetargu firma uruchomi i udostępni do korzystania system typu CRM (ang. customer relationship management), będzie  świadczyć  usługę  typu  Call  Center  (CC)  – wsparcie  przedsiębiorców, urzędników oraz pozostałych zainteresowanych w uzyskaniu telefonicznych informacji dot.  regulacji  zawartych  w  tzw.  Polskim  Ładzie  w  dni  robocze  w  godzinach  8-16,
poprzez realizację połączeń wychodzących oraz przychodzących. Będzie też prowadzić tzw. Live Chat (LC) -  wsparcie przedsiębiorców, urzędników oraz pozostałych  zainteresowanych  w  uzyskaniu  telefonicznych  informacji  dot.  regulacji
zawartych w tzw. Polskim Ładzie w dni robocze w godzinach 8-16.

Zwycięska firma będzie pracować dla Ministerstwa Rozwoju przez 6 miesięcy, a współpracę rozpocznie nie wcześniej niż 6 grudnia.

Zaplanowany przez resort budżet na te usługi wynosi 599,67 tys. zł.

W odpowiedzi na przetarg wpłynęły dwie oferty: od firmy InteliWISE (z ceną 451,99 tys. zł) oraz od konsorcjum firm Arteria Customer Services Arteria Management i Contact Center (z ceną 587,94 tys. zł).

Dołącz do dyskusji: Ministerstwo Rozwoju i Technologii planuje centrum informacji o Polskim Ładzie

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
YKK
Można to połączyć z tym centrum informacji w barakach niedaleko granicy.
0 0
odpowiedź
User
Jureczek
Przestańcie kłamać nie oglądam PiS
0 0
odpowiedź
User
z klasą
Ma to sens: robią reformy to informują co się dzieje. Stanowczo lepiej dowiedzieć się od urzędników, niż z mediów, które interesuje tylko drama.
0 0
odpowiedź