SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Polskie Radio rusza z nowym cyklem podcastów „Zostań żołnierzem”

Na platformie podcasty.polskieradio.pl rusza nowy cykl rozmów „Zostań żołnierzem”. Jego autorka, Agnieszka Drążkiewicz to dziennikarka Polskiego Radia z redakcji Informacyjnej Agencji Radiowej. Będzie rozmawiała z dowódcami, pilotami czy strzelcami.

 

W nowym cyklu dziennikarce o swoich doświadczeniach opowiedzą: dowódcy czołgów, piloci, strzelcy czy muzycy orkiestry wojskowej. Na co dzień zajmują się oni szeroko rozumianą tematyką wojskową. Odbiorcy będą mogli dowiedzieć się m.in., jak zostać żołnierzem polskiego wojska.

– Chciałabym, żeby podcasty trafiły do młodych osób, które może już myślały albo właśnie myślą o tym, co chciałyby robić w najbliższej przyszłości, jaki zawód wykonywać. Myślę, że z pomocą przyjdą im właśnie moi rozmówcy - bohaterowie podcastów. Opowiedzą bowiem, co oznacza służba na danym stanowisku  w armii, jakie wiążą się z danym zawodem wojskowym wyzwania i oczekiwania, no i jak można rozwijać swoje pasje, zakładając mundur polskiego wojska – komentuje Agnieszka Drążkiewicz, autorka podcastu.

Cykl realizowany we współpracy z MON

Każdy odcinek będzie opowieścią o innym stanowisku w armii. Swoją drogę do wojska przedstawią m.in. dowódca czołgu Leopard 2PL, pilotka myśliwców MIG-29, muzyk z wojskowej orkiestry, szef sekcji strzelców wyborowych oraz żołnierz z Pułku Reprezentacyjnego.

Cykl podcastów „Zostań żołnierzem” jest realizowany we współpracy z Ministerstwem Obrony Narodowej oraz z Biurem ds. Programu „Zostań Żołnierzem Rzeczypospolitej”. Nowe odcinki będą pojawiały się w każdą środę. Podcasty dostępne na podcasty.polskieradio.pl.

Polskie Radio posiada pięć ogólnopolskich anten: Jedynkę, Dwójkę, Trójkę, Polskie Radio 24 oraz Polskie Radio dla Zagranicy, a przez internet, aplikacje i w systemie DAB+ nadaje: Czwórkę, Polskie Radio Dzieciom, Polskie Radio Chopin i Polskie Radio Kierowców.

W ub.r. Polskie Radio osiągnęło wzrost przychodów o 9,45 proc. do 346,99 mln zł. Wpływy marketingowe skurczyły się o 33 proc., za to środki z abonamentu rtv i rekompensaty wzrosły o 27 proc., stanowiąc już 80,5 proc. budżetu nadawcy. Natomiast koszty zwiększyły się o 0,4 proc. do 326,6 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Polskie Radio rusza z nowym cyklem podcastów „Zostań żołnierzem”

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
widz555
Lokowanie reklamy w niesłyszalnym radiu, na prawdę nie było lepszych rozgłośni?
odpowiedź
User
Janek
Będą to rano w Trujce puszczać. Dla podniesienia słuchalności. Zgodnie ze strategia pani dyrektor.
odpowiedź
User
Gość X
Drążkiewicz kiedyś Radio Kierowców (serwisy Jedynki), prowadzi sobotni Magazyn Wojskowy.
odpowiedź