SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pomponik wyprzedził Pudelka, Plejadę i Plotka, mocno w dół sekcje show-biznesowe o2.pl i Radiozet.pl (TO10)

Wśród serwisów o tematyce show-biznesowej na pozycję lidera awansował Pomponik.pl, wysuwając się przed Pudelek.pl, Plejada.pl i Plotek.pl. Mocno zmalała odwiedzalność działów show-biznesowych serwisów o2.pl i Radiozet.pl.

W lipcu br. Pomponik.pl (Grupa Polsat-Interia) odwiedziło 7,32 mln internautów, co przełożyło się na 25,31 proc. zasięgu - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Kolejne dwie witryny o tematyce show-biznesowej miały prawie 7 mln użytkowników. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) zanotował 6,96 mln odwiedzających i 24,07 proc. zasięgu, a Plejada.pl (Grupa Ringier Axel Springer Polska) - 6,94 mln internautów i 24,02 proc. zasięgu. Plotek.pl (Agora) odwiedziło 6,42 mln internautów, co dało 22,21 proc. zasięgu.

Dalej ze zestawieniu są sekcje show-biznesowe większych portali. Na WP.pl (Grupa Wirtualna Polska) taki dział, funkcjonujący pod marką WP Gwiazdy, zanotował 4,32 mln użytkowników i 14,94 proc. zasięgu, na o2.pl - 4,29 mln internautów i 14,83 proc. zasięgu, a na Fakt.pl (Grupa Ringier Axel Springer Polska) - 3,4 mln użytkowników i 11,76 proc. zasięgu.

Jastrzabpost.pl odwiedziło 3,03 mln internautów, dając 10,49 proc. zasięgu. Dział show-biznesowy Radiozet.pl (Eurozet) przyciągnął 2,83 mln użytkowników (9,8 proc. zasięgu), a Swiatgwiazd.pl (Iberion) - 1,17 mln internautów (4,04 proc. zasięgu).

W czerwcu wprowadzono zmiany w siatce kategorii badania Mediapanel, dlatego nie podawano danych witryn z poszczególnych obszarów tematycznych. Natomiast w porównaniu z majem Pomponik.pl osiągnął wzrost o 1,28 mln użytkowników, czyli 21,2 proc. zasięgu.

Kolejne witryny zanotowały spadki. Na Pudelek.pl ubyło 215,1 tys. internautów (to 3 proc. w dół), na Plejadzie - 649 tys. (8,5 proc.), na Plotek.pl - 361,7 tys. (5,3 proc.), a w sekcji show-biznesowej WP.pl - 271,2 tys. (5,9 proc.).

Zdecydowanie najwięcej straciły działy o show-biznesie na o2.pl i Radiozet.pl. W pierwszym liczba internautów zmalała o 1,43 mln (25 proc.), a w drugim - o 1,64 mln (36,7 proc.).

Za to Jastrzabpost.pl osiągnął wzrost o 1,03 mln użytkowników (czyli 51,4 proc.), a Swiatgwiazd.pl zyskał 95,1 tys. internautów (8,9 proc.).

Dołącz do dyskusji: Pomponik wyprzedził Pudelka, Plejadę i Plotka, mocno w dół sekcje show-biznesowe o2.pl i Radiozet.pl (TO10)

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Joanna
JA TAM NIGDY NIE LUBIŁAM PLOTEK, WOLĘ INFORMACJĘ POLITYCZNE.ALE JAK KTOŚ LUBI TO CZEMU NIE.
odpowiedź
User
zawer
coś dziwnego stało się z Pudelkiem
odpowiedź
User
Ramona
Radia Zet przestałam słuchać od kiedy stali się przechowalnią pozwalnianych gdzie indziej
odpowiedź