SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów

W czwartek rano doszło do pożaru hal magazynowych na warszawskim Annopolu, który objął także budynki należące do T-Mobile Polska. W efekcie niemożliwe są połączenia z biurem obsługi klienta operatora, występują też problemy z dostępem do niektórych usług. - Staramy się minimalizować skutki - zapewnia T-Mobile.

Do pożaru hal magazynowych doszło w czwartek rano w Warszawie w dzielnicy Annopol, pożar stopniowo obejmował sąsiednie budynki, wśród których znajdują się także biura oraz data center należące do T-Mobile Polska.

Operator poinformował, że w związku z wypadkiem mogą występować problemy z dostępem do niektórych usług. Nie ma także żadnej możliwości połączenia z call center T-Mobile. W rozmowie z Wirtualnemedia.pl przedstawiciele operatora poinformowali, że jedną z konsekwencji są kłopoty z obsługą klientów w salonach T-Mobile, trudno jednak sprecyzować na jakich obszarach kraju i z jakimi konkretnie usługami mogą być kłopoty.

Na stronie internetowej i na fanpage'u acebookowym T-Mobile zapewnia że prowadzi wszelkie możliwe działania w celu minimalizacji skutków pożaru. Na razie jednak nie można określić kiedy sytuacja wróci do normy, a wszystkie usługi operatora zostaną w pełni przywrócone.

 

Na koniec września ub.r. T-Mobile Polska miał 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej. W trzecim kwartale ub.r. firma osiągnęła 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku).

Dołącz do dyskusji: Pożar w budynkach T-Mobile Polska, przestało działać telefoniczne biuro obsługi klientów

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Piotr
Jedno pytanie. Gdzie jest w Warszawie dzielnica Annopol?
0 0
odpowiedź
User
Jacek
Przynajmniej od razu poinformowali klientow i nie ukrywali przyczyny. Dobra reakcja działu pr, co ich tam obsluguje
0 0
odpowiedź
User
Ewelina
Może na co dzień konkurujące ze sobą sieci jakoś pomogą? Byłby to z ich strony miły gest w takiej chwili.
0 0
odpowiedź