SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PR Hub dla Stowarzyszenia Producentów Produktów Zbożowych

Do grona klientów agencji PR Hub dołącza Stowarzyszenie Producentów Produktów Zbożowych (SPPZ).

Klient powierzył agencji realizację kampanii edukacyjnej „Dobre zboże wiele może. #CzerpZeZboża”, promującej kategorię kasz i płatków zbożowych. PR Hub odpowiada za szereg działań z obszaru digital marketingu, influencer marketingu oraz media relations, z uwzględnieniem komunikacji kryzysowej.

Jednym z zaplanowanych działań jest przeprowadzenie szkolenia z sytuacji kryzysowych dla członków Stowarzyszenia. PR Hub będzie także wspierało SPPZ w kontakcie z interesariuszami oraz w komunikacji kryzysowej.

W ramach kampanii prowadzone będą działania mediowe, w tym media relations, z zakresu influencer marketingu oraz aktywności w mediach społecznościowych. Agencja jest także odpowiedzialna za uruchomienie serwisu dobrezboze.pl, który stanowić będzie kompendium wiedzy o kaszach i płatkach zbożowych, a także o działalności Stowarzyszenia na rzecz branży.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu.

Dołącz do dyskusji: PR Hub dla Stowarzyszenia Producentów Produktów Zbożowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl