SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Group One wypromuje preparat na erekcję Tadalafil Maxigra

Serviceplan Health / Change Serviceplan (Group One) wygrał przetarg organizowany przez ZF Polpharma na stworzenie komunikacji ATL dla nowego produktu Tadalafil Maxigra.

Marka Maxigra to preparat bez recepty na zaburzenia erekcji i poprawę życia seksualnego. Nowy wariant produktu - Tadalafil Maxigra to pierwszy na rynku lek sprzedawany bez recepty, który zawiera tadalafil - najdłużej działającą substancję czynną na erekcję, która daje swobodę działania do 36 godzin.

Tadalafil Maxigra: „Teraz”

Kampania promująca nowy produkt oparta jest na idei: „Teraz” i prezentuje parę, która jest w pełnej gotowości do zbliżenia, kiedy tylko mają ochotę. Dzięki Tadalafil Maxigra mają swobodę działania, w związku z tym, wywiązuje się między nimi intymna gra zachęcająca do zacieśniania relacji i zbliżeń.

- Promocja nowego produktu to dla marki zawsze bardzo ważne wydarzenie. Jest swego rodzaju zwieńczeniem wielomiesięcznej pracy. Propozycja kreatywna Serviceplan Health / Change Serviceplan bardzo dobrze wpisuje się w  przyjętą strategię komunikacji dla nowości i zdaniem konsumentów ma największy potencjał biznesowy - komentuje Sylwia Ducal, kierownik kategorii marketingowej marketing CHC, Polpharma.

Kampania została wyprodukowana przez studio produkcyjne Lemon, a wyreżyserowana przez Romana Przylipiaka. Za postprodukcję odpowiada spółka Xantus.

Dołącz do dyskusji: Group One wypromuje preparat na erekcję Tadalafil Maxigra

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl