SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną

- Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów operatorów telekomunikacyjnych w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług - mówi w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski, prezes T-Mobile Polska.

- Trendy na rynku telekomunikacyjnym w Polsce - podobnie, jak w całej Europie - są spadkowe. Jest to spowodowane zmianami regulacyjnymi, które sprawiły, że przychody w branży telekomunikacyjnej tylko w tym roku (w Polsce) zmniejszą się o około 8-10 procent. Telekomy jednak - odpowiadając na potrzeby rynku oraz możliwości, jakie dają im zaawansowane technologicznie innowacyjne projekty - wchodzą w nowe obszary swojej działalności, co daje im potencjał do rozwoju. T-Mobile postawił na rozwój w pięciu obszarach, jakimi są: finanse, telemedycyna, energetyka, transport oraz szerokorozumiane ICT. Przy czym, priorytetem funkcjonowania podstawowego biznesu jest jakość świadczonych usług, w tym szczególnie jakość sieci telekomunikacyjnej - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Miroslav Rakowski.

- Obecnie w większości same oferty, które dostępne są w portfolio operatorów dla klientów indywidualnych czy też biznesowych, są do siebie bardzo zbliżone. Dziś operator musi wyróżnić się czymś więcej niż samą ceną. Dla T-Mobile to zdecydowanie jakość sieci jest priorytetem i jestem przekonany, że to właśnie nas wyróżnia. Różnice są szczególnie widoczne dla tych, którzy kiedyś korzystali z innych sieci, a dziś są naszymi klientami - podkreśla Rakowski.

Jak cenowa wojna i zalew tanich zryczałtowanych ofert zmienią polski rynek telekomunikacyjny? - Na polskim rynku telekomunikacyjnym największy wpływ na obniżenie jego wartości mają zmiany regulacyjne. Nowe niższe oferty są na kolejnym miejscu. Myślę, że w najbliższym czasie decyzjami klientów w większym stopniu będą kierowały jakość i różnorodność oferty niż cena usług. Gdyż te w Polsce są już na bardzo niskim poziomie - stwierdza w rozmowie z Wirtualnemedia.pl szef T-Mobile Polska.

Z Mirosłavem Rakowskim, prezesem zarządu spółki T-Mobile Polska, rozmawiamy o polskim rynku telekomunikacyjnym oraz o głównych wyzwaniach dla T-Mobile Polska na najbliższe lata.

  • 1
  • 2

Dołącz do dyskusji: Prezes T-Mobile: Operator komórkowy musi wyróżnić się czymś więcej niż ceną

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
XL
Preses t- mobile jest przede wszystkim idiotą, nie ma zielonego pojęcia jak zarządzać przedsiębiorstwem!!! Przykład idiotyzmu prezesa: średnio dwa razy dzieńnie dzwonią do mnie różne pańcie, które mają dla mnie "bardzo atrakcyjne oferty" . Nagrałem się takiej jednej co mnie interesuje i że żadna inna oferta mnie nie interesuje!!!! Pańcie oczywiście dalej dzwonią, z coraz bardziej debilnymi ofertami, które oczywiście mają się nijak do moich preferencji, które bardzo jednoznacznie określiłem. Nie jest to oczywiście winą dzwoniących do mnie pańć, tylko debila zatrudnionego na stanowisku prezesa!!!! To jest zresztą polski syndrom. Prezesami różnych funkcjonujących w Polsce pseudokorporacji są zazwyczaj pogodni kretyni, ktorzy są absolwentami "uczelni" typu SGH, czyli absolwentami szkółek niedzielnych o poziomie przedszkola. Ci kolesie mogą zarządzać co najwyżej kioskiem ruchu, choć i to wyzwanie może przerastać ich poziom intelektualny!!!!!!!
odpowiedź
User
abonent tak taka
T-mobile jak najbardziej się wyróżnia.Otóź T-mobile na kartę[dawny tak tak] pobiera 4 grosze za sprawdzenie stanu konta to jest dopiero parodia.
odpowiedź
User
a1a
abonent tak taka zapomniałeś doda, że za utrzymanie konta z roczną ważności pobierają 3 zł co miesiąc za pierwszy musiałem zapłacić 5zł , niestety córka nie wydzwania kwoty ,która musi być załadowana aby połączenia były aktywne , więc niech pan prezes się obudzi i nie pieprzy głupot. Z tego co się orientuje to T-mobile straciło najwięcej klientów , sam się dziwię , ze jeszcze ich nie opuściłem .
odpowiedź