SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka

Empik wprowadza program subskrypcji Empik Premium. W zamian za miesięczną opłatę, klienci otrzymają specjalnie przygotowany pakiet benefitów i rabatów. W kampanii reklamowej usługi występuje piosenkarka Monika Brodka. Kampanię przygotowały Scholz & Friends Warszawa, Performance Media oraz OneMulti.

Jak mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Piotr Frankowski, szef Empik Premium, usługa stanowi "odpowiedź na globalne trendy i kolejny etap w realizacji strategii omnichannel Empiku". - Dostępne światowe analizy i raporty, a także nasze własne badania, które zrealizowaliśmy na reprezentatywnej grupie respondentów, dowodzą, że rynek się zmienia, tego rodzaju usługi się popularyzują, a odbiorcy ich oczekują. Pod koniec ubiegłego roku uruchomiliśmy w ramach Empik Go pierwsze subskrypcje i ta oferta została bardzo dobrze przyjęta. Rozbudowany program z pakietem korzyści we wszystkich kanałach sprzedaży to naturalny krok na ścieżce rozwoju Empiku oraz istotny element wzmacniania pozycji lidera w tym obszarze rynku - dodaje Frankowski.

Cennik usługi rozpoczyna się od 6,67 zł miesięcznie. Tyle zapłacą klienci, którzy wykupią Empik Premium na 12 miesięcy. Przy 6-miesięcznym okresie rozliczeniowym koszt wynosi 8,33 zł/miesięcznie, a za pojedynczy, miesięczny dostęp trzeba zapłacić 9,99 zł.

Usługę można uruchomić zarówno w salonie Empik, na stronie internetowej oraz w aplikacji sieci.

Piotr Frankowski podkreśla, że Empik Premium ma pomóc sieci w pozyskiwaniu nowych klientów. - Liczymy, że dzięki Empik Premium pozyskamy również nowych klientów oraz odbiorców, którzy do tej pory korzystali z Empiku sporadycznie, np. ze względu na dużą odległość do najbliższego salonu i płatną dostawę do miejsca zamieszkania - mówi nam szef Empik Premium.

Benefity Empik Premium

Uczestnicy programu Empik Premium otrzymują stałą, 15-procentową zniżkę na książki, muzykę, filmy, zabawki, artykuły papiernicze i kreatywne oraz kolekcje Empiku. 20 proc. zniżki przysługuje im na produkty z etykietą Premium – zarówno z oferty dostępnej stacjonarnie, jak i w sklepie internetowym

Dodatkowo klienci otrzymają do 3 proc. zwrotu środków za zakupy na swoje konto w Empik.com. Uczestnicy programu zyskują także darmową dostawę do punktów odbioru oraz kurierem. W przypadku zamówienia powyżej 40 zł, zakupy można odebrać bezpłatnie w Paczkomatach, w placówkach Poczty Polskiej, na stacjach Orlen lub pod wskazanym przez klienta adresem.

Empik Premium obejmuje także benefity kulturalne - uczestnicy będą mogli kupować w przedsprzedaży bilety na koncerty oraz wydarzenia w Empik Bilety i Going. Na początek przedsprzedaż jesiennej trasy Bass Astral x Igo, specjalna pula biletów na koncert JIMEK Symphonixx w Hali Stulecia we Wrocławiu oraz zniżki na koncerty klubowe, w tym Darii Zawiałow, Ani Dąbrowskiej czy Pawła Domagały.

Subskrybenci Empik Premium kupią bilety do kin Helios z 20-procentową zniżką. Taki sam rabat otrzymają na pełną ofertę Empik Foto (plus 50 odbitek zdjęć premium za 1 grosz).

Monika Brodka w kampanii Empiku

Kampania promocyjna usługi Empik Premium wystartowała 19 sierpnia i potrwa do końca września. Spot z udziałem Moniki Brodki jest emitowany w telewizji, kinach i serwisach VoD. Kampanię uzupełnia outdoor (billboardy oraz citylighty na terenie Warszawy), reklam w internecie oraz w ponad 260 salonach Empik w całej Polsce.

- W pierwszej fazie pokazujemy usługę panoramicznie, wykorzystując najbardziej zasięgowe formaty. Nasze działania będą widoczne na dużych polskich portalach, Facebooku czy YouTube. Następnie przejdziemy do fazy, gdzie wykorzystamy mnogość benefitów Empik Premium. Będziemy komunikować się z poszczególnymi segmentami odbiorców przez pryzmat najważniejszych dla nich korzyści, wykorzystując przy tym dotychczasową wiedzę na temat zachowań i preferencji zakupowych użytkowników Empiku - mówi Damian Sękala, dyrektor departamentu marketingu interaktywnego Empiku

Za kreację kampanii odpowiada agencja Scholz & Friends Warszawa, za kampanię digitalową – agencja Performance Media, działania PR prowadzi agencja OneMulti.

Rośnie sprzedaż Empiku

W ub.r. grupa kapitałowa Empik osiągnęła wzrost wpływów sprzedażowych o 17,9 proc. do 1,79 mld zł i 58,66 mln zł zysku netto. Najmocniej (+30,1 proc.) urósł pion e-commerce. Przychody ze sprzedaży detalicznej wyniosły 1,13 mld zł, co wobec 1,08 mld zł rok wcześniej (+4,6 proc.rdr.). Segment ten tworzą przede wszystkim salony Empik i księgarnie Mole Mole.

Dołącz do dyskusji: Rusza program Empik Premium, w reklamach Monika Brodka

14 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ohoho
Czy jest jeszcze coś, czego obecnie Brodka NIE reklamuje?
0 0
odpowiedź
User
Analityk1
Empiki to straszne miejsca dla inteligentów, którzy pamiętają je z czasów świetności.
0 0
odpowiedź
User
Wiwat
W pakiecie premium użytkownicy dostaną pewnie jeszcze bardziej rozbudowaną wizje rzeczywistości jaką wyznaje Empik. Klienci jeszcze bardziej zrozumieją, że krytyka LGBT jest zła a cenzura tygodników przeciwnych LGBT jest dobra. Wiwat otwartość! Wiwat wolne media! Wiwat płacenie za wizję świata wielkiej korpo! Tylko korpo mogą nas zbawić! P.S. Oczywiście jeśli wyrobimy korpo target...
0 0
odpowiedź