SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I półroczu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

Największą oglądalność spośród programów śniadaniowych w pierwszym półroczu br. wśród wszystkich widzów miało „Pytanie na śniadanie”. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 pozycję lidera zajęło „Dzień dobry TVN” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski, jeden z duetów prowadzących „Pytanie na śniadanie”; fot. TVP Article

W pierwszym półroczu 2022 roku średnia oglądalność „Pytania na śniadanie” wyniosła 385 tys. osób przy 7,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym w grupie 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. „Pytanie na śniadanie” rozpoczyna się o godz. 7.30.

Magazyn TVP2 miał o 81 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. Jednocześnie był to największy spadek wśród wszystkich magazynów.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie miejsce zajęło konkurencyjne „Dzień dobry TVN”, które w analizowanym okresie przyciągało przed telewizory średnio 380 tys. osób, co przełożyło się na 7,36 proc. udziału. Rok wcześniej magazyn TVN śledziło 417 tys. widzów (przy udziale wynoszącym 7,69 proc.), co oznacza spadek o 37 tys. oglądających. „Dzień dobry TVN” oglądać można codziennie o godz. 8.00.

Trzeci był magazyn „Nowy dzień z Polsat News”, który niezmiennie pokazywany jest w Polsacie codziennie o godz. 6.00. W pierwszym półroczu 2022 roku jego widownia wyniosła 259 tys. osób, a jego udział - 8,27 proc. (najwyższy spośród wszystkich analizowanych programów). Program względem analogicznego okresu rok wcześniej stracił 38 tys. widzów. „Nowy dzień z Polsat News” można równolegle również oglądać w newsowym kanale Telewizji Polsat.

„Dzień dobry TVN” na czele w 16-49

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem zestawienia magazyn „Dzień dobry TVN” w pierwszym półroczu br. miał 157 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. spadek o 45 tys. oglądających).

Drugie było „Pytanie na śniadanie” (spadek o 29 tys. do 115 tys. oglądających), a trzeci był „Nowy dzień z Polsat News” (w dół o 13 tys. do 88 tys. widzów).

Dane dla grupy 16-59.

„Dzień dobry TVN” aktualnie prowadzą następujące duety: Ewa Drzyzga i Agnieszka Woźniak-Starak, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Marcin Prokop i Dorota Wellman, Anna Kalczyńska i Andrzej Sołtysik oraz Małgorzata Ohme i Filip Chajzer.

Z kolei gospodarzami „Pytania na śniadanie” są: Ida Nowakowska-Herndon i Tomasz Wolny, Izabella Krzan i Tomasz Kammel, Małgorzata Tomaszewska i Aleksander Sikora, Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski oraz Małgorzata Opczowska w towarzystwie Łukasza Nowickiego na zmianę z Robertem El Gendy.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” najchętniej oglądane w I półroczu w 4+, a „Dzień dobry TVN” - w 16-49

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl