SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Koniec Sport.Onet.pl. RASP stawia na jeden serwis

Pod adresem Przegladsportowy.onet.pl zadebiutował we wtorek nowy serwis sportowy Ringier Axel Springer Polska. Serwis łączy treści z serwisów Sport.onet.pl oraz Przegladsportowy.pl. Wśród nowości pojawi się podcast Izabeli Koprowiak i Piotra Żelaznego.

Przegladsportowy.onet.pl będzie jedynym, samodzielnym serwisem sportowym Ringier Axel Springer Polska. Jak podkreśla firma, to kolejny krok w kierunku budowy najpopularniejszego, najbardziej kompletnego sportowego medium internetowego w Polsce. Serwis w swojej ofercie ma dostarczać użytkownikom eksperckie materiały, relacje na żywo, rzetelne treści tekstowe, wideo oraz audio.

W lutym br. połączono newsroomy Onet Sport i Przeglądu Sportowego i stworzono jeden zespół Przeglądu Sportowego Onet. Szefem połączonej redakcji został Jacek Stańczyk, a jego zastępcą Paweł Wołosik, redaktor naczelny „Przeglądu Sportowego”.

- Nowy serwis Przegląd Sportowy Onet to najbardziej komplementarne oraz nowoczesne medium sportowe w Polsce. Pod jednym adresem łączymy innowacyjne rozwiązania z ponad 100-letnią tradycją. Nasz zespół dziennikarzy tworzy codziennie znakomite, najwyższej jakości sportowe treści i teraz pokażemy je w atrakcyjny, łatwo przystępny i nowoczesny sposób. Chcemy, żeby nasz serwis był dla kibiców medium pierwszego wyboru, bo jesteśmy naturalnym i najlepszym przekaźnikiem emocji, które zapewniają nam sportowcy – mówi cytowany w komunikacie Stańczyk.

To nie pierwsza tego typu zmiana w Onecie. Wcześniej połączono zespoły redakcyjne działu Biznes.onet.pl i serwisu Business Insider Polska, a serwis biznesowy pod marką Onetu zlikwidowano. Zniknęły też serwisy moto.onet.pl i technologie.onet.pl, a treści z tych obszarów są dostępne w witrynach Auto Świata i Komputer Świata.

Layout nowego serwisu podkreślać ma bogactwo i różnorodność treści przygotowywanych przez zespół kilkudziesięciu dziennikarzy Przeglądu Sportowego Onet. Dziś zespół, poza tekstami i relacjami na żywo, przygotowuje też dwa programy wideo i trzy podcasty.

Przegląd Sportowy Onet stawia na mocniejszą ekspozycję treści swoich dziennikarzy. Góra nowej strony głównej została zaprojektowana tak, aby pokazać więcej materiałów autorskich. Nowy serwis porządkuje treści według najpopularniejszych dyscyplin. Ofertę redakcyjną uzupełnia terminarz i tabele dostępne z poziomu strony głównej serwisu oraz podstron Przeglądu Sportowego Onet.

Nowości w ofercie

Wraz z premierą nowego serwisu, w sierpniu zadebiutują cztery nowe cykle redakcyjne: Ikony sportu - seria wywiadów z największymi sportowcami w historii, podcast Izabeli Koprowiak i Piotra Żelaznego oraz dwa programy wideo.

Ikony sportu to cykl wywiadów z największymi, najbardziej rozpoznawalnymi sportowcami w historii. Pierwszym wywiadem z mistrzowskiego cyklu jest rozmowa z Igą Świątek. Kolejnymi wybitnymi sportowcami, którzy pojawią się w "Ikonach sportu”, są m.in: Usain Bolt, najbardziej rozpoznawalny i najbardziej utytułowany sprinter na świecie; Christo Stoiczkow - bułgarski piłkarz i trener, wicekról strzelców mundialu 1994, Kamil Stoch – 3-krotny mistrz olimpijski, jeden z najlepszych skoczków narciarskich w historii, Joanna Jędrzejczyk - najpopularniejsza i najbardziej utytułowana polska zawodniczka MMA w historii, Philipp Lahm – legenda Bayernu Monachium i piłkarski mistrz świata z 2014 roku oraz Toto Wolff – szef zespołu Mercedesa w Formule 1.

W nowym serwisie zadebiutują także dwa programy wideo:„Sport&pieniądze”, pokazujący finansowe ciekawostki wokół sportu oraz „Blisko sportu” - reporterski format wideo, w którym dziennikarze Przeglądu Sportowego Onet będą poruszali i omawiali problemy wokół polskiego sportu i polskiej piłki.

Piłkarski podcast Izabeli Koprowiak i Piotra Żelaznego jest nową produkcją audio w ofercie serwisu. Dziennikarka Przeglądu Sportowego Onet i założyciel magazynu „Kopalnia” co tydzień podsumują najważniejsze wydarzenia w polskiej i światowej piłce.

W ofercie sportowej znajduje się już pięć innych formatów audio i wideo przygotowywanych przez dziennikarzy Przeglądu Sportowego Onet: programy „Misja Sport” Aldony Marciniak i Łukasza Kadziewicza; „Misja Futbol” Łukasza Olkowicza z Dariuszem Szpakowskim, Mateuszem Święcickim i Łukaszem Wiśniowskim oraz podcasty „W cieniu sportu” Łukasza Kadziewicza, „Prześwietlenie” Łukasza Olkowicza i „Znamy się z żużla” Kamila Tureckiego.

Nowe formaty reklamowe

W serwisie Przegląd Sportowy Onet debiutuje także 5 nowych produktów reklamowych. Będą to m.in. formaty zlokalizowane przy: treściach audio i wideo oraz przy elementach wynikowych.

- Druga połowa 2022 roku będzie obfitowała w ważne wydarzenia sportowe. Przed nami siatkarskie mistrzostwa świata, częściowo rozgrywane w Polsce. W listopadzie zaś wszyscy będziemy kibicować reprezentacji podczas mundialu w Katarze. Nie wyobrażam sobie lepszego momentu, aby zaprezentować naszym czytelnikom oraz klientom nowy Przegląd Sportowy Onet  - mówi Mateusz Aleksandrowicz, head of new business sport online w RASP.

Start nowego serwisu Przegląd Sportowy Onet wspiera kampania promocyjna w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach OOH, DOOH i w kinach. W akcję promocyjną będą zaangażowane także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz „Newsweek”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy” i „Auto Świat”.

Kampanię przygotowałły dział marketingu i dział kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Nowy serwis internetowy zrealizowany został dzięki platformie wydawniczej Ring Publishing rozwijanej przez inżynierów Ringier Axel Springer Tech.

Onet Sport miał w czerwcu 7,38 mln użytkowników, 24,79 proc. zasięgu oraz 21 minut i 9 sekund przeciętnego czasu korzystania (dane Mediapanelu).

Jak wynika z danych PBC, w drugim kwartale br. średnia sprzedaż „Przeglądu Sportowego” wyniosła 14 927 egz.

Dołącz do dyskusji: Koniec Sport.Onet.pl. RASP stawia na jeden serwis

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Teleman
Ten serwis póki co kiepsko działa,treści też niskiej jakości ,a Kropowiak to ta od "molestowania"?
odpowiedź
User
Fan starego korpo punka Żąża
Przecież ta strona ledwo działa na mobilkach. Na flagowcu mi wiesza Chroma. Fatalne wrażenia z użytkowania. Bardzo kiepskie UI, nielogiczne, mikro linki do drużyn i lig. Jakieś buźki zawodników które z lupą trzeba powiększać. Jednym słowem tragedia. Janusz się chyba zaczął starzec :-(...
odpowiedź
User
Adrian
RASP na raty, ale konsekwentnie niszczy swój segment sportowy. Teraz łączą dwa w jedno, aby potem jedno zamknąć. Bez pomysłu, bez pasji i bez sensu zawsze kończy się upadkiem.
odpowiedź