SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze

Najpopularniejszą witryną kulinarną pozostaje blog AniaGotuje.pl, ma wyższą odwiedzalność niż Smaker.pl i KwestiaSmaku.com. Duży spadek wyników zanotowały Smakosze.pl.

Według wyników badania Mediapanel w sierpniu br. blog AniaGotuje.pl odwiedziło 5,98 mln internautów, każdy spędził na stronie średnio 6 minut i 35 sekund. Witryna zanotowała 10,15 proc. zasięgu.

AniaGotuje.pl jest zdecydowanym liderem we wszystkich tych statystykach, zajmujące kolejne pozycje Smaker (Grupa Polsat-Interia) i blog KwestiaSmaku.com miały prawie 2 mln użytkowników mniej. Smaker zanotował 4,29 mln odwiedzających, 14,48 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 40 sekund średniego czasu korzystania, a KwestiaSmaku.com - 4,2 mln użytkowników, 14,17 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 32 sekundy przeciętnego czasu.

Gotujmy.pl (Burda Media Polska) przyciągnęło 3,62 mln internautów, każdego średnio na 2 minuty i 51 sekund. Pysznosci.pl (Mediapop) zanotowały 3,53 mln użytkowników oraz 2 minuty i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, Haps.pl (Agora) - 3,3 mln internautów oraz 3 minuty i 19 sekund średniego czasu korzystania, a Przyslijprzepis.pl - 3,27 mln użytkowników oraz 4 minuty i 25 sekund średniego czasu.

Smakosze.pl (Iberion) odwiedziło 3,16 mln internautów, każdy spędził na stronie przeciętnie 2 minuty i 27 sekund. Serwis „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) to jedyny portal horyzontalny obecny w rankingu ze swoją sekcją kulinarną - zanotowała ona 2,34 mln użytkowników oraz 3 minuty i 7 sekund średniego czasu korzystania.

Natomiast witryna Doradcasmaku.pl promującą produkty firmy Prymat przyciągnęła 2,33 mln internautów, każdego przeciętnie na minutę i 39 sekund.

W porównaniu z lipcem AniaGotuje.pl zyskała 312 tys. użytkowników (5,5 proc.) i 48 sekund średniego czasu korzystania (13,8 proc.), a Smaker - 427,4 tys. internautów (11 proc.) i 12 sekund przeciętnego czasu (4,5 proc.).

Na KwestiaSmaku.com liczba odwiedzających zwiększyła się o 160 tys. (4 proc.), na Gotujmy.pl - o 568,1 tys. (18,6 proc.), a na Pysznosci.pl - o 254,5 tys. (7,8 proc.). Przy czym przeciętny czas korzystania z tej pierwszej witryny zmalał o minutę i 28 sekund (29,3 proc.), z drugiej - o 22 sekundy (11,4 proc.), a z trzeciej - o 14 sekund (8,7 proc.).

Przyslijprzepis.pl zyskał 907,4 tys. użytkowników (38,3 proc.), natomiast średni czas spędzony przez każdego zmalał o 51 sekund (16,4 proc.). Natomiast Smakosze.pl zanotowały spadek o 595,7 tys. internautów (15,8 proc.) oraz minutę i 48 sekund przeciętnego czasu korzystania (42,3 proc.).

Dołącz do dyskusji: Ania Gotuje przed Smakerem i Kwestią Smaku, w dół Smakosze

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl