SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera

Pięć ofert wpłynęło w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącym zakupu przestrzeni reklamowej w prasie i w internecie do kampanii przez nią realizowanych. Według ustaleń Wirtualnemedia.pl są wśród nich oferty od Media Group, Effective Media i Sigma Bis.

Przetarg dotyczy zakupu powierzchni reklamowej w prasie drukowanej oraz w internecie na potrzeby kampanii społecznych i informacyjnych realizowanych przez Kancelarię Premiera.

Wybrana w nim firma będzie pracować dla KPRM do końca grudnia br., a budżet (obejmujący nie tylko wydatki na wskazane media, ale również wynagrodzenie agencji) wynosi 1 mln zł.

Oferty w przetargu złożyły: Fabryka Marketingu, Effective Media, Media Group, Sigma Bis (wspólna agencja mediowa PKN Orlen i PZU) oraz konsorcjum agencji Euvic Media i DSK.

O wyborze zwycięzcy zdecyduje cena.

Agencje nie składały ofert z pełną kwotą za realizację usług. Podawały przykładowe stawki cen za zakup określonych mediów. Dotyczyły one: dzienników, tygodników, dwutygodników i miesięczników ogólnopolskich, tygodników i dzienników lokalnych oraz portali: wp.pl, onet.pl i interia.pl.

Przypomnijmy, że Sigma Bis została właśnie wybrana przez KPRM do realizacji jej kampanii w internecie, m.in. działań promujących Polski Ład.

 

Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Media Group i inni walczą w przetargu mediowym Kancelarii Premiera

16 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Śmieszki
„Walczą”… hehehe:)
0 0
odpowiedź
User
Morawiecki
Już znam wynik tego przetargu, wygra Sigma Bis.
0 0
odpowiedź
User
hmmm
Tytuł powinien być Sigma Bis walczy o przetargu KP, a i są inni:)
0 0
odpowiedź