SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Puls Biznesu” dostępny w wersji audio. Gazeta ma już 25 tys. subskrybentów

Z początkiem maja dziennik „Puls Biznesu” (Bonnier Business Polska) wprowadził dodatkową funkcjonalność dla subskrybentów, dając im możliwość odsłuchiwania artykułów. Tytuł ma obecnie 25 tys. subskrybentów wydań cyfrowych i drukowanych.

(fot. materiały prasowe)Article

Z wersji audio „Pulsu Biznesu” mogą korzystać zarówno czytelnicy wydań cyfrowych na komputerach, jak również mający dostęp do treści w aplikacji mobilnej na smartfonach. Z subskrypcji wydań cyfrowych i drukowanych korzysta obecnie 25 tys. osób – od początku roku liczba subskrybentów wzrosła o 3 tys.

Czytaj też: „Puls Biznesu” ma ponad 22 tys. subskrybentów cyfrowych

„Robimy wszystko żeby zwiększać komfort czytelników »Pulsu Biznesu«. Mogą nas teraz nie tylko czytać w wygodnej formie, ale także słuchać, np. w drodze do pracy, na treningu czy spacerze. Artykuły w wersji audio to rozszerzenie oferty dla czytelników i kolejny krok w umacnianiu pozycji dziennika na rynku cyfrowych mediów ekonomicznych. To nie koniec nowości. Pracujemy nad kolejnymi i myślę, że jeszcze w tym roku oddamy je w ręce subskrybentów” – mówi cytowany w komunikacie Grzegorz Nawacki, redaktor naczelny „Pulsu Biznesu”.

Według badania Mediapanel, w marcu br. serwis „Pulsu Biznesu” PB.pl odwiedziło 1,32 mln internautów (4,42 proc. zasięgu), spędzając średnio 3 minuty i 59 sekund.

W 2020 roku przychody Bonnier Business Polska zmalały o 12,1 proc. do 55,94 mln zł, a przy spadku kosztów operacyjnych o 5,7 proc. zysk netto poszedł w dół z 3,13 do 1,06 mln zł. Ograniczenia epidemiczne najmocniej uderzyły w obszar eventowy firmy.

Dołącz do dyskusji: „Puls Biznesu” dostępny w wersji audio. Gazeta ma już 25 tys. subskrybentów

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl