SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pyszne.pl wprowadziło kartę debetową Takeaway Pay Card

Serwis Pyszne.pl w czwartek wprowadził Takeaway Pay Card. Karta debetowa pozwoli klientom korporacyjnym Takeaway Pay na korzystanie z dostępu do posiłków w wybranych punktach gastronomicznych, które akceptują karty Mastercard i Maestro.

Usługa Takeaway Pay, stworzona we współpracy z platformą płatniczą Adyen, pozwala firmom na zapewnienie pracownikom benefitów, polegających na możliwości zamawiania posiłków z restauracji dostępnych na Pyszne.pl.

Produkt będzie dostępny dla nowych i obecnych klientów korporacyjnych w Holandii, Niemczech i Polsce w trzecim kwartale tego roku, a kolejne kraje będą dołączać do tej listy.

Nowy produkt w postaci karty debetowej ma za zadanie pomagać firmom dbać o swoich pracowników, wspierać ich i nawiązywać z nimi jeszcze lepszy kontakt, niezależnie od tego, gdzie pracują. Rozszerzenie istniejącego cyfrowego dodatku na jedzenie pozwala sprostać oczekiwaniom pracowników, którzy po pandemii liczą na większą elastyczność i nowe benefity od pracodawców.

Posiłki w dowolnym momencie

„Wraz z przejściem na hybrydowy model pracy i powrotem do biur, Takeaway Pay rozbudowuje swoja ofertę, aby umożliwić pracownikom spożywanie posiłków w dowolnym momencie. Bez względu na to, czy są w domu, w drodze do pracy, w podróży służbowej czy podczas regularnych lunchów na świeżym powietrzu, Takeaway Pay to rozwiązanie, które zapewnia pracownikom korporacji rozległe korzyści związane z posiłkami” - mówi cytowany w komunikacie Arkadiusz Krupicz, country manager i współzałożyciel Pyszne.pl.

„Jesteśmy zachwyceni, że widzimy coraz więcej firm korzystających z naszego rozwiązania. Nasze karty ułatwiają klientom korporacyjnym i pracownikom Pyszne.pl robienie zakupów i zamawianie posiłków. Dlatego też z niecierpliwością czekamy na to, kiedy zespoły HR skorzystają z natychmiastowego i przejrzystego przeglądu wydatków dla pracowników” - mówi Kamran Zaki, COO w Adyen.

„W miarę jak sektor hotelarsko-gastronomiczny po pandemii dochodzi do siebie, rośnie również liczba podróży służbowych i wydatków. Wraz z naszymi partnerami umożliwiamy szybkie, łatwe i bezpieczne dokonywanie płatności za podróże i wydatki, niezależnie od tego, czy odbywa się to z zacisza domowego, czy skądkolwiek indziej na świecie” - mówi Jan-Willem van der Schoot, przedstawiciel Mastercard.

Usługa Takeaway Pay jest już dostępna w 12 krajach.

W 2019 roku zarządzająca Pyszne.pl spółka Sto2 osiągnęła przychody sprzedażowe w wysokości 97,14 mln zł, a jej zysk netto wyniósł 35,59 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Pyszne.pl wprowadziło kartę debetową Takeaway Pay Card

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl