SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

PZU wybrało do obsługi Leo Burnett i Focus Media Group

Agencje reklamowe Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) i Focus Media Group wygrały przetarg na obsługę reklamową PZU.

Leo Burnett Warszawa i Focus Media Group będą odpowiadać za przygotowanie i realizację kampanii 360° oraz koordynację całości działań komunikacyjnych.

Przetarg PZU był jednym z pierwszych tego typu procesów przeprowadzonych w 100 proc. w warunkach pracy zdalnej.

- Bardzo się cieszymy, że będziemy pracować z liderem rynku ubezpieczeniowego.  Przedstawiciele PZU okazali nam zaufanie, za które dziękujemy. Kończymy rok z perspektywą długotrwałej współpracy, która daje nam możliwość w pełni wykorzystać nasze kompetencje i talenty - mówi Hanna Jackowska, managing director Leo Burnett Warszawa.

Firmy nie podają szczegółów przetargu ani okresu, na jaki zawarły umowę.

Dotychczas główną agencją obsługującą Grupę PZU była Red8 Advertising. Pod koniec 2017 roku Red8 Advertising, Focus Media Group i VMLY&R Poland wygrały przetarg na obsługę reklamową. Umowę podpisano wtedy na trzy lata.

 

 

 

Dołącz do dyskusji: PZU wybrało do obsługi Leo Burnett i Focus Media Group

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ciekawe...
A co z sigma bis??
odpowiedź
User
kek
A co z sigma bis??

A znasz różnicę między kreacją, a zakupem mediów?
odpowiedź
User
off
A co z sigma bis??

A znasz różnicę między kreacją, a zakupem mediów?

za http://sigmabis-sa.pl/o-nas/
"Budowa wewnętrznych kompetencji w zakresie komunikacji marketingowej w ramach struktur marketerów staje się uzasadnioną biznesowo koniecznością.

Reklamodawcy którzy chcą odzyskać pełną kontrolę i niezależność w procesie komunikacji z rynkiem inwestują we własne, wysoko wykwalifikowane zespoły specjalistów.

In- housing zwiększa transparentność w rynkowym łańcuchu wartości, kontrolę oraz bezpieczeństwo w zakresie komunikacji marki, kreatywność i efektywność inwestycji w kanały komunikacji.

Sigma BIS to wewnętrzna agencja grupy PKN Orlen oraz grupy PZU której celem jest budowa wartości i efektywności dla swoich akcjonariuszy, w obszarze szeroko pojętych usług marketingowych."

Czyli kreacja nie łapie się w definicję usług marketingowych?
odpowiedź