SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Radosław Grabowski PR global directorem w CD Projekt Red

Radosław Grabowski awansował w CD Projekt Red na stanowisko PR global directora. Z firmą jest związany od prawie siedmiu lat, wcześniej pracował m.in. w Techlandzie, Gry-Online i IDG Poland.

Radosław GrabowskiArticle

Na nowym stanowisku Radosław Grabowski odpowiada w CD Projekt Red m.in. za przygotowywanie i realizację globalnych strategii public relations, media relations i tzw. press toury oraz monitoring mediów. Zarządza zespołem realizującym działania na 12 rynkach, w tym USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Japonii, Korei Południowej, Polsce, Brazylii i na Bliskim Wschodzie.

Z CD Projekt Red jest związany od lutego 2015 roku. Kolejno pełnił funkcje PR managera, senior PR managera i lead PR managera.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Od wiosny 2011 do początku 2015 roku Radosław Grabowski pracował w producencie gier wideo Techland, kolejno jako international brand specialist i international brand manager.

Wcześniej przez 12 lat był dziennikarzem, był związany z wydawnictwem IDG Poland i serwisem Gry-Online.

CD Projekt Red to jedna z głównych spółek zależnych CD Projekt, zajmuje się produkcją gier wideo.

W pierwszej połowie br. grupa kapitałowa CD Projekt, mimo premiery gry „Cyberpunka 2077” w grudniu ub.r., zanotowała spadek zysku netto ze 146,76 do105,05 mln zł przy wzroście wpływów sprzedażowych o 29,3 proc. Za to wyniki firmy w samym drugim kwartale były dużo lepsze od oczekiwań analityków giełdowych.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radosław Grabowski PR global directorem w CD Projekt Red

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Satyros
Zamiast PR i innymi rzeczami niech zajmą się czystą produkcją gier bo to im wychodzi obecnie bardzo słabo. Marketing, PR, hype, reklamy, puste zapowiedzi, zatrudnianie gwiazd zamiast zbudowanie, dopracowanie produktu, jego podstaw, pomysłu, aspektów technicznych. Wstyd.
odpowiedź
User
Czizus
Kolejny w cdp bedzie nawijal, ze cp2077 jest super grywalna produkcja. Milion nagrod. Ble ble. Korposcierwosy
odpowiedź