SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Money.pl z mniejszą przewagą nad Business Insiderem, rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl

Liderujący wśród serwisów biznesowo-prawnych Money.pl zanotował znacznie mniejszy wzrost liczby użytkowników niż zajmujący drugie miejsce Business Insider Polska. Mocno w górę poszły wyniki portalu Wirtualnemedia.pl, który odwiedziła rekordowa w naszej historii liczba 3,9 mln internautów.

Article

W grudniu ub.r. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,8 mln użytkowników, czyli 30,28 proc. wszystkich internautów w Polsce. Natomiast Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 8,18 mln użytkowników i 28,13 proc. zasięgu - wynika z badania Mediapanel.

Ponad 5 mln internautów odwiedziło dwie kolejne witryny. Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) miał 5,39 mln użytkowników i 18,53 proc. zasięgu, a sekcja biznesowo-prawna Gazeta.pl (Agora), obejmująca głównie serwis Next Gazeta.pl - 5,23 mln odwiedzających i 17,99 proc. zasięgu.

Wirtualnemedia.pl mają 3,9 mln użytkowników

W rankingu oprócz Rp.pl są witryny innych dzienników. Infor.pl, jeden z serwisów „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes), zanotował 4,68 mln użytkowników i 16,1 proc. zasięgu, a dział biznesowo-prawny Fakt.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 4,6 mln użytkowników i 15,83 proc. zasięgu.

Sekcję biznesowo-prawną WP.pl (stanowi ją przede wszystkim serwis WP Finanse) odwiedziło 4,58 mln internautów (co dało 15,75 proc. zasięgu), a Bankier.pl (Bonnier Business Polska) - 4,41 mln (15,17 proc.).

Kolejny miesiąc z rzędu w czołowej dziesiątce jest portal Wirtualnemedia.pl. W styczniu br. nasz serwis zanotował rekordowe wyniki w swojej historii: 3,89 mln użytkowników i 13,38 proc. zasięgu.

W porównaniu z grudniem ub.r. Money.pl zanotował minimalny wzrost liczby internautów (o 7,1 tys., czyli 0,1 proc.), natomiast Business Insider Polska zyskał ich 270,2 tys. (3,4 proc.). W efekcie zmniejszył dystans do konkurenta z 888,4 do 625,3 tys. użytkowników.

W sekcji biznesowo-prawnej WP.pl liczba odwiedzających zwiększyła się aż o 1,32 ml, czyli 40,3 proc., a na Poradnikprzedsiebiorcy.pl - o 868,3 tys. (29,7 proc.).

Portal Wirtualnemedia.pl osiągnął wzrost o 701,8 tys. internautów (to 22 proc. w górę).

Tylko sekcja Gazeta.pl ze spadkiem

Infor.pl zyskał miesiąc do miesiąca 618,8 tys. użytkowników (15,2 proc.), Bankier.pl - 618,2 tys. (16,3 proc.), a dział biznesowo-prawny WP.pl - 357 tys. (8,5 proc.).

Na Rp.pl liczba internautów zwiększyła się o 97,8 tys. (1,8 proc.). Jako jedyna w zestawieniu spadek zanotowała sekcja biznesowo-prawna Gazeta.pl - o 186,6 tys. użytkowników (3,4 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Money.pl z mniejszą przewagą nad Business Insiderem, rekordowy wynik Wirtualnemedia.pl

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
andrzej
gdzie biznesinfo.pl od spamerów z iberionu? czyżby cosik nie pykło ostatnio?
odpowiedź
User
Czaro
czy mógłby ktoś zdradzić ile UU ma biznesinfo.pl?
odpowiedź
User
Marek
Business Insider ostatnio dużo bardzo ciekawszy od Money
odpowiedź