SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rankomat z nową platformą komunikacyjną. Twarzą Hubert Urbański

Multiporównywarka Rankomat rozpoczyna kampanię reklamową osadzoną w nowej platformie komunikacyjnej, w której porównywarka promuje m.in. szerokie portfolio swoich produktów. Ambasadorem marki został prezenter Hubert Urbański.

Głównym elementem platformy komunikacyjnej jest orientacja na potrzebach klienta. Wychodząc im naprzeciw, porównywarka jasno wskazuje, że dzięki bogatemu portfolio usług i wsparciu doradców, na Rankomat można łatwo i wygodnie kupić najbardziej dopasowaną polisę lub porównać kredyty.

- Wiemy, że podejmowanie decyzji w kwestii finansów, ubezpieczeń i złożonych umów bywa skomplikowane, a porównanie ich jest czasochłonne. Dlatego przy pomocy najnowszej platformy komunikacyjnej chcemy przekazać naszym klientom, że Rankomat istnieje po to, aby ich wspierać w dokonaniu najlepszego wyboru. Doradzając, stajemy zawsze po stronie klienta oraz dajemy możliwość porównania ofert w jednym miejscu, w wygodny i przejrzysty sposób - komentuje  Dawid Pożoga, dyrektor marketingu Rankomat.

Hubert Urbański ambasadorem Rankomatu

Nowy ambasador marki Hubert Urbański pojawi się w serii spotów. W pierwszym z nich   prezenteri wspiera w wyborze ubezpieczenia OC, kredytu i oferty telefonii komórkowej, przytłoczonego przez potrzeby swojej rodziny mężczyznę.

W pozostałych spotach firma skupi się na promowaniu swoich produktów, wsparcia ponad 200 doradców oraz benefitów poza zakupowych.

Kampanię od 27 grudnia będzie można zobaczyć w telewizji, online, a także social mediach.

Kampania powstała we współpracy z agencją Przestrzeń, domem mediowym Wavemaker I domem produkcyjnym Papaya.

Zimą tego roku Rankomat promował się platformą komunikacyjną z brand heros Ranko i Matem - przybyszami z kosmosu. Akcję przygotowały Ad-Venture, Isobar, Craft Crew, Wavemaker oraz zespół Rankomat.

Rankomat planuje również kontynuować współpracę z Anną Lucińską, która była dotychczasową twarzą marki. Zmieni się natomiast kanał komunikacji i jej formuła.

Dołącz do dyskusji: Rankomat z nową platformą komunikacyjną. Twarzą Hubert Urbański

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
cs
atrakcyjność reklam spadnie O POŁOWĘ
odpowiedź
User
Boobies
To już nie będzie w reklamie tych dużych cyckoow?
odpowiedź
User
odchodzę
Dzięki tej reklamie firma nie ma kasy na podwyżki dla pracowników.
Tania siła robocza wszystko przełknie. Ważne że my wiecznie odnosimy sukcesy i zarabiamy nawet w czasie kryzysu.
Niestety jak przychodzi co do czego i trzeba poprosić o podwyżkę to nie ma funduszy!!!
odpowiedź