SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama na Instagramie teraz dostępna bez łącznia z kontem Facebook

Instagram wdraża rozwiązanie, dzięki któremu reklamodawcy będą mogli rozpocząć promocję w serwisie bez łączenia konta z Facebookiem.

Nowe rozwiązanie opracowano głównie z myślą o małych i średnich podmiotach, które nie mają swojego konta firmowego na Facebooku. Jednocześnie nadal niezbędne będzie łączenie się przez Facebooka, aby korzystać z takich narzędzi jak Menedżer reklam.

Promowanie postu na Insatgramie - jak to działa

Możliwość tworzenia reklam na Instagramie bez połączenia z kontem reklamowym na Facebooku ogranicza się do firm, które promują swoje posty na Instagramie po raz pierwszy.

Aby promować post na Instagramie, należy przejść do postu, który chcemy wypromować i pod obrazem kliknąć opcję "promuj". Następnie należy podać szczegóły kampanii: miejsce docelowe (do jakiego miejsca przekierować odbiorców), grupę odbiorców (do kogo chcesz dotrzeć), budżet  oraz czas trwania promowania.

Następnie należy kliknąć "Dalej" i " Utwórz promocję". Instagram następnie sprawdzi, czy promowane post spełnia regulamin serwisu (może to zająć do 60 minut).  Po sprawdzeniu i zatwierdzeniu promocja zostanie włączona.

Przychód Facebooka sięgnął w II kwartale 2020 roku 18,69 miliarda dolarów. To o 11 proc. więcej w porównaniu z analogicznym okresem roku 2019 (16,89 mld USD). Przychód z reklam firmy wyniósł 18,32 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 10 proc. w ujęciu rocznym.

Facebook zanotował w II kwartale bieżącego roku zysk netto w wysokości 5,18 miliarda dolarów, w porównaniu do 2,62 miliarda dolarów zysku w II kwartale roku 2019 (+98 proc.).

Czytaj także: Facebook wprowadza płatne wydarzenia online na potrzeby firm

Dołącz do dyskusji: Reklama na Instagramie teraz dostępna bez łącznia z kontem Facebook

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl