SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rekordowe wyniki serwisów ELLE.pl, ELLEdeco.pl i ELLEman.pl

Styczeń 2021 dla serwisów internetowych związanych z markami ELLE, ELLE Man i ELLE Decoration okazał się rekordowy. ELLE.pl według raportu Google Analytics odwiedziło 3 700 000 użytkowników w miesiącu, co jest najlepszym wynikiem w historii tytułu.

Od momentu premiery serwisu ELLE.pl we wrześniu 2012 roku internetowe kanały marki mają za sobą ósmy rok nieprzerwanego wzrostu (w tym roku wyniósł +68% w liczbie UU y/y). Dynamicznie zasięg poszerzają też ELLEman.pl (0,4 miliona użytkowników i podwojenie liczby UU rok do roku), a także sekcja ELLEdeco.pl z 1,4 miliona odsłon w styczniu 2021. Te dane stawiają serwisy internetowe rodziny ELLE zasięgowo na pierwszym miejscu na polskim rynku w kategorii luksusowych magazynów obecnych w sieci.

"To że przychodzi nam cieszyć się z rozwoju naszych produktów w tak trudnych i nowych dla wszystkich okolicznościach jest dość abstrakcyjną sytuacją. Mówi jednak wiele o obecnej roli mediów lifestylowych. Na pandemiczną rzeczywistość zareagowaliśmy w zeszłym roku szybko, zmieniliśmy w ciągu kilkudziesięciu godzin nasze plany redakcyjne, żeby dostosować się do nowych oczekiwań naszych czytelniczek. Kanały społecznościowe traktujemy z taką samą powagą jak treści na łamach ELLE i ELLE.pl. Instagram czy instastories ELLE to miejsce nie tylko do inspirowania społeczności, ale także doskonały nośnik mikropublicystyki i newsów, pięknie ilustrowanych jakościowymi zdjęciami i materiałami audiowizualnymi. Jesteśmy absolutnie skupieni na redakcyjnej jakości każdego kanału, na którym pojawia się tytuł ELLE, także w przypadku projektów partnerskich i reklamowych. Dla naszych klientów projekty natywne szyjemy na miarę, zawsze z udziałem naszych dziennikarzy, ekspertów i stylistów. W dopieszczonej estetycznie i fotoedycyjnie formie informujemy o inicjatywach społecznych, inspirujemy, rozmawiamy z ekspertami i rozpoznawalnymi postaciami, których opinie i działania inspirują nas od dawna lub na nowo. Cieszy nas fakt, że nawet w naszych rozrywkowych, lekkich formatach takich jak Q&A czy ELLE Music Game biorą udział polskie i zagraniczne gwiazdy największego formatu, a wiele z ich artystycznych projektów ma swoją premierę właśnie w ELLE.pl. Mimo trudnych dla rynku czasów nie rezygnujemy z mody i trendów - to nasze DNA, dziedzina, która jest piękna, daje radość, ale musi być tworzona odpowiedzialnie i z troską o świat. Stoimy murem za rynkiem - wspieramy polskie marki i branżę wydawniczą. Na każdym kanale, na którym obecny jest tytuł ELLE". – podkreśla Marta Kowalska, redaktor prowadząca ELLE.pl i head ekosystemu serwisów luksusowych wydawnictwa Burda.

Magazyn ELLE prowadzi aktywnie swoje profile na wiodących platformach społecznościowych: Facebooku, Instagramie, YouTubie, Spotify i Pintereście.  Jako pierwszy magazyn w Polsce tytuł zadebiutował  w grudniu 2019 roku na platformie TikTok, gdzie w ciągu miesiąca kontu @elle.polska przybywa dziś średnio 1,5 miliona emisji opublikowanych klipów. Dłuższe formaty wideo, takie jak: „ELLE Music Game”, czy „Kosmetyczka ELLE” cieszą się zaś dużą popularnością wśród obserwatorów pozostałych kanałów. Na Facebooku profil ELLE obserwuje 226 tysięcy osób, a na Instagramie 130 tysięcy. Profil ELLE Decoration ma 46 tysięcy fanów na Facebooku, a na Instagramie obserwuje go 36 tysięcy osób.

ELLE.pl osiąga również rekordowe wyniki w obszarze e-commerce. W porównaniu do ubiegłego roku podwoiliśmy ruch przekierowywany do e-sklepów przez nasze widgety osadzane przez redakcję w treściach. To za ich pomocą w 2020 roku przekierowaliśmy 4,5 miliona wizyt do witryn naszych afiliacyjnych partnerów. W ostatnim czasie wprowadziliśmy szereg natywnych form reklamowych, znanych do tej pory wyłącznie ze sklepów internetowych. Spośród innych ofert rynkowych wyróżniają nas również CTR-y z treści e-commerce. Dla ELLE.pl wynik powyżej 50% zaczyna być standardem. Dodatkowo dzięki wprowadzonym innowacjom niebawem będziemy mogli optymalizować wraz ze sklepami ścieżkę konwersji – dodaje Justyna Dziegieć, Chief Digital Officer wydawnictwa Burda Media Polska, wydawcy ELLE.