SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Revolut ma nowy logotyp

Platforma finansowa Revolut zaprezentowała nowy logotyp.

To pierwsza tak poważna zmiana w identyfikacji wizualnej Revoluta od 5 lat. Fintech będzie wydawał także karty z nowym logotypem. Zmiany będą wdrażane w ciągu kilku najbliższych miesięcy.

Nowa identyfikacja wizualna odróżnia się od poprzedniej prostotą i mało skomplikowanym fontem.  

Na dole poprzednia wersja logotypu Revolut, na górze nowa

Revolut na rynku od 2015 roku

Revolut powstał w lipcu 2015 r. i wprowadził na rynek aplikację służącą do nowoczesnego zarządzania finansami, dokonywania przelewów i zakupów, także za pomocą karty płatniczej. Użytkownicy mogą założyć oparte na aplikacji konto Revolut, bezprowizyjnie płacić nim za granicą, wymieniać i przechowywać środki na koncie lub wysyłać przelewy krajowe i międzynarodowe bez marży i dodatkowych opłat, po kursie międzybankowym.

W Polsce Revolut funkcjonuje od marca 2018 r. Według danych z połowy 2019 r. aplikacja miała w naszym kraju blisko 700 tys. klientów.

Dołącz do dyskusji: Revolut ma nowy logotyp

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl