SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Skoda ma nowe logo. Pojawi się na autach w 2024 roku

Podczas wtorkowej prezentacji nowego modelu samochodu elektrycznego Skoda Vision 7S, marka zaprezentowała nowe logo i nową identyfikację wizualną, które pojawią się na jej autach w 2024 roku.

Koncern samochody Škody zaprezentowała we wtorek model Vision 7S, który "honoruje tradycyjne wartości Škody, ale prezentuje je w zupełnie nowej formie". W rzeczywistości samochód elektryczny oparty na modułowej platformie MEB jako pierwszy otrzymał całkowicie "nowy język projektowania", który stanie się znakiem rozpoznawczym przyszłych pojazdów Škoda.

Marka planuje wprowadzić do 2026 roku łącznie trzy nowe, całkowicie elektryczne modele: oprócz siedmioosobowego samochodu rodzinnego opartego na Vision 7S, pojawi się także kompaktowy SUV i mały samochód.

Wszystkie nowe pojazdy elektryczne "podzielą nowy język projektowania", który wprowadza model Vision 7S . Charakteryzuje się on solidnym wyglądem, funkcjonalnością i autentycznością. Jego charakterystyczną cechą jest Tech-Deck Face, nowoczesna przeróbka tradycyjnej osłony chłodnicy Škody. W porównaniu z dotychczasową konstrukcją, nowy grill jest znacznie bardziej płaski i szerszy, a jego żebra zastąpiono ciemnym szkłem zakrywającym czujniki samochodu. W ten sposób Tech-Deck Face pomaga uzyskać jeszcze bardziej wyrafinowany aerodynamiczny kształt niż wcześniej.

- W ostatnich miesiącach wspólnie opracowaliśmy zupełnie nowy język projektowania. Chciałbym podziękować mojemu zespołowi za wielkie zaangażowanie i znakomitą pracę przy tym intensywnym i ekscytującym projekcie. Dopracowaliśmy sprawdzone w czasie rozwiązania i odważnie wkroczyliśmy na nowe drogi. Minimalistyczny, funkcjonalny design daje poczucie bezpieczeństwa i emanuje siłą, jednocześnie poprawiając aerodynamikę pojazdów, które dodamy do naszego portfolio w przyszłości” – powiedział główny projektant Škody, Oliver Stefani, podsumowując zmiany wizualne.

Uproszczone logo bez daszka

Wraz z debiutem Vision 7S, Skoda zaprezentowała nowe logo (w wersji logotyp i sygnet albo sam sygnet), które zacznie pojawiać się głównie na samochodach. W działaniach marketingowych wykorzystywany ma być sam logotyp.

Z nowego logo  znika daszek (hacek), który dotychczas był mocno eksponowany. Firma twierdzi, że daszek nie został całkowicie usunięty, tylko został zintegrowany z literą S i nie jest już oddzielnym znaczkiem w nazwie.

Marka wprowadza też nowe kolory, które mają się kojarzyć z ekologią, zrównoważonym rozwojem i elektromobilnością.

Nowe logo i nowa identyfikacja pojawią się głównie na samochodach Skody od 2024 roku.

Model Vision 7S jest też pierwszym modelem Skody, który ma matowe wykończenie.

 

Dołącz do dyskusji: Skoda ma nowe logo. Pojawi się na autach w 2024 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Charceż
Szkoda Auta ;-)
odpowiedź
User
Rav
Kopiuj-wklej logo z 1925 roku. Tylko brzydsze.
odpowiedź
User
Andrzej Łukomski - Marka.pl
Zdecydowanie dobry kierunek z trendem widoczności na wszystkich mediach cyfrowych. Upraszczanie, ale z charakterem. Ciekawe jest, że oznakowania aut idą w kierunku zastępowania na produktach sygnetu marki napisem z nazwą marki. Czy to wpływa na większą rozpoznawalność? Dyskusyjne. Na pewno w przypadku Skody to odcięcie się od znaku, którego klienci nie chcieli mieć na aucie (zwłaszcza, gdy był jeszcze zielony). Myślę, że ten sygnet marki będzie z tego powodu marginalizowany w komunikacji. Będzie istniał, ale jego wykorzystanie będzie ograniczone.
odpowiedź