SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza Sotrender Ads. Automatyczna analiza i raportowanie Facebook i Instagram Ads

Firma Sotrender, zajmująca się analityką sieci społecznościowych, wprowadza na rynek Sotrender Ads - automatyczną analizę i raportowanie Facebook i Instagram Ads.

Sotrender Ads usprawni pracę marketerów w kontekście płatnych działań prowadzonych w ekosystemie Facebooka. Wkrótce możliwa będzie również ich optymalizacja w oparciu o algorytmy uczenia maszynowego oraz porównywanie wyników działań na tle branży.

- Wprowadziliśmy Sotrender Ads widząc, jak często marketerzy mają problemy z prowadzeniem i rozliczaniem kampanii na Facebooku i Instagramie. Problematyczne okazuje się nawet przedstawianie dobrych efektów swojej pracy przełożonym i klientom - mówi dr Jan Zając, współtwórca Sotrendera.

- Facebook Ads Manager jest skomplikowany, zwłaszcza dla osób, które równolegle działają w innych kanałach marketingowych. W efekcie firmy popełniają proste błędy i tracą setki czy nawet tysiące złotych dziennie. Wierzę, że mogłyby uniknąć tych problemów, mając do dyspozycji precyzyjne raporty i łatwe w obsłudze dashboardy analityczne - dodaje Zając.

Główną zaletą z korzystania z Sotrender Ads w wersji beta jest przede wszystkim oszczędność czasu oraz automatyzacja raportowania.

Dodatkowo, marketerzy zyskają dostęp do dobrze zwizualizowanych danych, co pozwoli im znacznie szybciej podejmować decyzje, np. o konieczności wprowadzania zmian w prowadzonych kampaniach.

Funkcjonalności Sotrender Ads

Obecnie, korzystając z Sotrender Ads, marketerzy mają możliwość: generować raporty z kampanii reklamowych w mniej niż minutę - na koniec miesiąca lub po zakończonej kampanii, edytować gotowy raport (w otwartym pliku PPTX);  analizować kluczowe wskaźniki w czasie rzeczywistym na wykresach, które są generowane automatycznie (w odróżnieniu do Facebook Ads Managera)

Dodatkowo Sotrender Ads daje stały dostęp do kluczowych KPI, takich jak zasięg, wyświetlenia, CPM, CPC czy dotarcie do grupy docelowej oraz pozwala analizować sentyment komentarzy, które publikowane są przez użytkowników pod reklamami.

W najbliższych miesiącach aplikacja zostanie wzbogacona o możliwość analizy trendów oraz bardziej złożonych wskaźników konwersji. Opracowywane jest również rozwiązanie, które umożliwi porównywanie wyników działań reklamowych naszej marki z profilami konkurencyjnymi (w danej branży lub do podobnej grupy docelowej).

W następnych etapach wdrożone zostaną rozwiązania oparte o uczenie maszynowe, które będą znacznym ułatwieniem dla marketerów w procesie optymalizacji reklam. Automatyczne rekomendacje, wyuczone na setkach tysięcy przeanalizowanych reklam, będą podpowiadać marketerom, jakich zmian dokonać, by wyniki ich reklam były jeszcze lepsze.

Wszyscy użytkownicy Sotrender Ads mogą skorzystać z 14-dniowego okresu próbnego.

Dołącz do dyskusji: Rusza Sotrender Ads. Automatyczna analiza i raportowanie Facebook i Instagram Ads

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl