SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Spada widownia "Szkła kontaktowego"

"Szkło kontaktowe" gości na antenie TVN 24 już od pięciu lat. Z dostępnych danych telemetrycznych AGB Nielsen Media Research* wynika, że program najpopularniejszy był w 2007 roku, a od tego czasu jego widownia spada.

W okresie od 23 stycznia 2007 do 24 stycznia 2008 roku "Szkło kontaktowe" śledziło średnio 528 tys. widzów przy udziale w rynku na poziomie 4,76 proc. w grupie 4+ i 3,02 proc. w 16-49. Natomiast w kończącym się właśnie roku widownia magazynu wyniosła 388 tys. osób, a jego udział spadł do 3,37 proc.  i 1,73 proc.

„Szkło kontaktowe”Wszyscy 4+16-49
OkresAMRSHR %AMRSHR %
01-10-2006 – 24-01-2007*500 3764,34%170 2572,89%
25-01-2007 – 24-01-2008528 0014,76%166 1653,02%
25-01-2008 – 24-01-2009407 9583,65%108 2481,98%
25-01-2009 – 21-01-2010388 3873,37%98 7381,73%

* - AGB NMR dysponuje danymi "Szkła" jedynie od 1 października 2006 roku, a program emitowany jest w okresie od 25 stycznia 2005 roku.

Najchętniej oglądany odcinek "Szkła" miał aż 1,08 mln widzów. Wyemitowano go 9 lipca 2007 roku. W piętnastce najpopularniejszych wydań programu znalazły się tylko dwa odcinki z 2008 roku, reszta pokazana została w 2007 roku.

Top 15 wydań „Szkła kontaktowego”



Wszyscy 4+
Lp.StacjaAMRSHR %
109-07-20071 084 3919,82%
224-01-2007805 5646,74%
322-02-2007805 4747,15%
419-02-2007761 2956,51%
514-03-2007742 0097,13%
620-02-2007740 3136,66%
714-11-2007728 2706,60%
828-01-2008707 9476,37%
923-10-2007707 6566,48%
1006-09-2007699 7896,88%
1112-02-2007692 4836,51%
1229-01-2007690 3216,14%
1303-01-2007687 0225,85%
1419-01-2007682 7335,87%
1521-08-2007676 8547,01%

 
 "Szkło kontaktowe"oglądają głównie kobiety, osoby powyżej 45. roku życia, mieszkańcy miast oraz widzowie z wykształceniem średnim i wyższym. 

„Szkło kontaktowe”ADH %AFF
PłećMężczyźni40,79%85

Kobiety59,21%114
Wiek4-90,36%6

10-150,99%13

16 - 190,36%6

20 - 240,51%6

25 - 291,20%14

30 - 346,38%79

35 - 394,43%64

40 - 443,99%62

45 - 498,26%112

50 - 5410,62%128

55 - 5911,65%156

60+51,26%270
Wlk. miastaWieś11,55%30

< 50 tys.34,49%144

50-100 tys.16,26%192

100-200 tys.10,94%138

> 200 tys.26,75%130
ZawódTop management13,15%166

Pracownicy średniego szczebla16,05%113

Pracownicy fizyczni i rolnicy5,58%27

Emeryci59,71%226

Inni5,51%18
WykształceniePodstawowe31,44%70

Średnie40,27%134

Wyższe26,95%236

Inne1,35%10


 

Dołącz do dyskusji: Spada widownia "Szkła kontaktowego"

30 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jarek z Wwy
I tak będzie dalej dopóki Szkło będzie ślepe na działania Platformy Obywatelskiej. Ludzie mają jak widać dość tego skrzywienia Szkła
odpowiedź
User
andzia
Wymienić stękającego Daukszewicza to oglądalność wzrośnie!! Pozdro
odpowiedź
User
olo
"Szkło" popularność zyskało na krytyce PiS i Samoobrony. Po zwycięstwie PO... nadal skupiało się na krytykowaniu PiS. No i okazało się, że "Szkło" jest nudne i nieobiektywne.
odpowiedź