SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Sport.pl z dużym spadkiem, zyskał dział sportowy Fakt.pl. Liderem WP SportoweFakty

W kwietniu większość najpopularniejszych witryn sportowych zanotowało spore spadki odwiedzalności, najwięcej stracił Sport.pl. Liderem pozostają WP SportoweFakty przed Onet Sport, a spory wzrost liczby użytkowników osiągnął dział sportowy Fakt.pl.

Article

Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. WP SportoweFakty (Grupa Wirtualna Polska) jako stronę www i aplikację mobilną odwiedziło 9,37 mln użytkowników, czyli 31,15 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 20 minut i 48 sekund.

Sekcja sportowa Onetu (Ringier Axel Springer Polska) zanotowała 7,83 mln użytkowników, 26,05 proc. zasięgu oraz 18 minut i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania. W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem jest serwis Flashscore.pl z wynikami meczów na żywo - 2,15 mln internautów (co dało 7,16 proc. zasięgu) spędziło na nim średnio po 54 minuty i 48 sekund.

Sport.pl (Agora) odwiedziło 6,74 mln użytkowników (22,41 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 12 minut i 19 sekund. Sekcja sportowa Interii (Grupa Polsat-Interia), jako serwis www i aplikacja, miała 5,49 mln odwiedzających, 18,27 proc. zasięgu oraz 11 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania, a platforma internetowa TVP Sport - 3,54 mln użytkowników, 11,78 proc. zasięgu oraz 16 minut i 43 sekundy przeciętnego czasu korzystania.

TVP Sport jest zdecydowanie popularniejsze w internecie niż Polsat Sport (Grupa Polsat-Interia), której witrynę odwiedziło 2,45 mln internautów (8,17 proc.), spędzając średnio po 7 minut i 46 sekund.

Meczyki.pl (Online Venture) zanotowały 3,42 mln użytkowników, 11,37 proc. zasięgu oraz 9 minut spędzonych przeciętnie przez internautę. W czołowej dziesiątce są jeszcze sekcje sportowe portali „Super Expressu” (Grupa ZPR Media) i „Faktu” (Ringier Axel Springer Polska). Pierwsza miała 2,76 mln użytkowników, 9,18 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 57 sekund przeciętnego czasu korzystania, a druga - 1,87 mln internautów, 6,22 proc. zasięgu oraz 2 minuty średniego czasu korzystania.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W porównaniu do lutego WP SportoweFakty straciły 624 tys. użytkowników (6,2 proc.) oraz minutę i 38 sekund przeciętnego czasu korzystania (7,3 proc.), a Onet Sport - 617,4 tys. internautów (7,3 proc.) oraz 2 minuty i 54 sekundy średniego czasu korzystania (13,5 proc.).

Jeszcze mocniej zmalały wyniki Sport.pl i platformy TVP Sport. W pierwszym portalu ubyło 1,24 mln internautów (15,5 proc.) oraz 3 minuty i 34 sekundy spędzone przeciętnie przez odwiedzającego (22,5 proc.), a druga - 412,1 tys. użytkowników (10,4 proc.) oraz 9 minut i 35 sekund średniego czasu korzystania (36,4 proc.).

Sekcja sportowa Interii zanotowała spadek o 413,3 tys. internautów (7 proc.) i 39 sekund przeciętnego czasu korzystania (5,3 proc.), natomiast na platformie Polsat Sport przy zmniejszeniu się liczby użytkowników o 323 tys. (11,6 proc.) średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o minutę i 19 sekund (20,4 proc.).

Wzrosty w obu statystykach osiągnęły Meczyki.pl i dział sportowy portalu „Super Expressu”. Pierwszy zyskał 36,3 tys. użytkowników (1,1 proc.) oraz minutę i 46 sekund średniego czasu korzystania (24,4 proc.), a drugi - 58,8 tys. internautów (2,2 proc.) i 28 sekund przeciętnego czasu korzystania (18,8 proc.).

Z kolei w sekcji sportowej Fakt.pl przybyło 391,7 tys. użytkowników (26,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego zmalał o 13 sekund (9,8 proc.).

Dołącz do dyskusji: Sport.pl z dużym spadkiem, zyskał dział sportowy Fakt.pl. Liderem WP SportoweFakty

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl