SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Quebonafide i Krzysztof Gonciarz z serią wideopodcastów dla Sprite'a w kampanii „Let’s be clear”

Marka napojów Sprite (Coca-Cola) rozpoczęła nową kampanię pod hasłem „Let’s be clear”. Ambasadorem akcji został Quebonafide, który wspólnie z Krzysztofem Gonciarzem w ramach współpracy z marką zadebiutował w nowym formacie video-podcastów. Za realizację działań reklamowych odpowiadają MediaCom Warszawa, LiquidThread, Tofu Media.

Kampania, poprzedzona szeroko zakrojonymi badaniami generacji Z, skupia się na tematach różnorodności i inkluzywności.

W akcji „Let’s be clear” marka podnosi temat transparentności za pomocą historii różnych bohaterów, przypominając wszystkim, jak ważne jest to, aby być sobą - wyrażać siebie i swoją wrażliwość, robiąc to na własnych zasadach, szczerze wobec swojego otoczenia. Kampania, w której produkt jest obecny na drugim planie, w pierwszej kolejności opowiada o wyznawanych przez markę wartościach.

Ambasadorem Quebonafide

Ambasadorem kampanii został Quebonafide. Raper jako współprowadzący dołączył do serii video-podcastów, których gospodarzem jest Krzysztof Gonciarz. Duet przeprowadza wywiady z zaproszonymi gośćmi, wśród których nie ma influencerów z pierwszych stron gazet, lecz osoby, które swoim podejściem do życia, szczerą i odważną postawą wpływają pozytywnie na swoje otoczenie.

Pierwszym gościem pary jest Izu Ugonoh - zawodnik MMA, który poza walką w ringu nie raz musiał mierzyć się ze stereotypami w codziennym życiu. W rozmowie sportowiec podkreśla jednak, że bez względu na przeciwności, niezmiennie ważna pozostaje dla niego jego polska narodowość i realizowanie siebie. W drugiej rozmówcą pary jest Wiktoria, która na co dzień aktywnie żyje z niepełnosprawnością.

Pierwsze dwa odcinki podcastu są już dostępne na Youtubie. W następnych gośćmi Quebonafide i Gonciarza będą m.in., Kacper, aktywnie walczący o widoczność osób po korekcji płci czy Mikaela - ekscentryczna kolekcjonerka high fashion lat 90’, dla której ubiór jest formą manifestu własnych przekonań i barwnej osobowości.

Za planowanie i zakup mediów do kampanii „Let’s be clear” odpowiada MediaCom Warszawa, zaś za przygotowanie kreacji reklamowych w mediach społecznościowych – agencja digital LiquidThread. Za realizację podcastów odpowiada Tofu Media, a za produkcję Szymon Adam (Tofu Media) oraz Rafał Grobel (Extra Ball).

Dołącz do dyskusji: Quebonafide i Krzysztof Gonciarz z serią wideopodcastów dla Sprite'a w kampanii „Let’s be clear”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zis
Lubie cukrzycę miażdżyce i puste kalorie, oraz plastikowe butelki
odpowiedź
User
bananarama
fajnie, ze znalazla sie jakas robotka dla nikodema dyzmy dziwnych projektow, rafala grobla
odpowiedź