SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Przyjaciółka” liderem w listopadzie. Tylko „Pani Domu” na plusie

W listopadzie ub.r. prawie wszystkie dwutygodniki poradnikowych dla kobiet zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Tina”. Zyskała tylko „Pani Domu”, a pozycję lidera sprzedaży zajęła „Przyjaciółka” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w listopadzie 2018 roku wyniosła 153 726 egz. i w porównaniu do listopada 2017 roku zmniejszyła się o 4,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Druga była „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się najbardziej w zestawieniu - o 25,31 proc. do 93 910 egz.

Oczko niżej uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 66 144 egz., po spadku o 18,32 proc

Czwartą lokatę zajęła „Pani Domu” (Edipresse Polska). W badanym miesiącu ten dwutygodnik sprzedawał się średnio w liczbie 57 636 egz., notując jedyny wzrost w zestawieniu - wynoszący 1,80 proc.

W listopadzie ub.r. w porównaniu do października ub.r. największy wzrost zanotowała „Przyjaciółka” - było to 8,08 proc.

Jedyny spadek w tym ujęciu, wynoszący 0,95 proc., odnotowała z kolei „Tina”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Dołącz do dyskusji: „Przyjaciółka” liderem w listopadzie. Tylko „Pani Domu” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl