SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Studio Biznes”, „Poranna Rozmowa” i „Sport.pl Live” wracają do ramówki Gazeta.pl

Do jesiennej ramówki wideo portalu Gazeta.pl (Agora) powracają popularne wśród internautów programy – w tym „Studio Biznes” i „Poranna Rozmowa” z nową prowadzącą na pokładzie, a także „Sport.pl Live”. Gazeta.pl rozwija również swoją ofertę rozrywkową i programy dla młodszych odbiorców.

Article

Gazeta.pl podkreśla, że stawia nie tylko na innowacyjne rozwiązania, akcje społeczne i niestandardowe działania, ale także na merytoryczne i rzetelne treści. Tej jesieni ważną rolę w ramówce wideo odegrają sprawdzone formaty, które będą skupiały się na nadchodzących wydarzeniach politycznych. Do zespołu tworzącego program „Poranna rozmowa” dołączyła dziennikarka ekonomiczna Karolina Hytrek-Prosiecka, której doświadczenie zagwarantuje wsparcie merytoryczne redakcji podczas gorącego okresu kampanii wyborczej. O gospodarce i ekonomii wciąż będzie opowiadał Łukasz Kijek w programie „Studio Biznes”, którego współprowadzącym jest Tomasz Korniejew z Moto.pl.

Dużo informacji o sportowych wydarzeniach pojawi się w „Sport.pl Live”. Format poświęcony jest bieżącym wydarzeniom sportowym, które wraz z prowadzącymi analizują znani goście. W programie nie zabraknie wieści z piłkarskiego mundialu, który komentować będzie Dominik Wardzichowski, korespondent Gazeta.pl podczas Mistrzostw Świata w Katarze.

Na Gazeta.pl pojawią się też lifestyle'owe nowości, zapewniające użytkownikom rozrywkę i codzienną inspirację. Jedną z najnowszych propozycji portalu są „Rozmowy na lepsze jutro” - format prowadzony przez Annę Kalitę, dziennikarkę Weekend.gazeta.pl. W nowym cyklu porozmawia ona m.in. z psycholożkami i psychologami, z którymi wspólnie spróbuje wyjaśnić widzom, jak odnaleźć się w otaczającej nas rzeczywistości oraz dostrzec choćby drobne, pozytywne aspekty życia. W ramówce Gazeta.pl dostępne będą również nowe odcinki m.in. life-hackowego formatu „Myk” oraz kulinarnego „Haps”.

Tej jesieni na stronie głównej Gazeta.pl swoje miejsce będzie miał też program parentingowo-lifestyle'owy serwisu eDziecko.pl – „Mamy czas”. W każdym odcinku cyklu jego prowadząca Agnieszka Matracka rozmawia ze znanymi gośćmi na temat rodzicielstwa, a położna udziela praktycznych porad młodym rodzicom. Dotychczas wyemitowane odcinki programu w aplikacji TikTok zostały do tej pory wyświetlone 3,5 mln razy.

Redakcje Gazeta.pl tworzą także treści przeznaczone dla młodszych odbiorców, które chętnie oglądane są m.in. przez użytkowników TikToka czy platformy YouTube (także w formie YouTube Shorts). Wśród formatów Gazeta.pl przeznaczonych na te kanały jest np. popularny cykl „Czy wiesz, że...”. Jego prowadzący Tomasz Pazdyk przybliża widzom ciekawostki ze świata sportu i show-biznesu.

W ostatnich miesiącach na Gazeta.pl zadebiutował również popularnonaukowy format – „Next Station” opowiadający o przyszłości – tej, która już nadeszła, ale jeszcze nie przyjęła konkretnego kształtu. Prowadzący program Kacper Kolibabski porusza w nim tematy z zakresu praw człowieka, technologii czy środowiska.

Generacji Zet poświęcony jest również cykl podcastowy „Zetka z Zetką”, który powstał, aby pokazać, jak dzisiejsi dwudziestolatkowie patrzą na świat. Rozmowy z tej serii dotyczą spraw ważnych dla młodych, czyli m.in. pracy, podróży, zdrowia, religii i kultury. Zarówno prowadząca – dziennikarka Weekend.Gazeta.pl Agata Porażka, jak i wszyscy jej rozmówcy należą do pokolenia Zetek.

Wszystkie propozycje stałych cykli Gazeta.pl – zarówno wideo, jak i redakcyjnych – można znaleźć w zakładce Cykle na stronie głównej Gazeta.pl. Programy wideo Gazeta.pl promowane są w serwisach portalu, na stronie głównej, a także w mediach społecznościowych.

Jak wynika z badania Mediapanel, w sierpniu Gazeta.pl miała 13,4 mln użytkowników, którzy spędzali na niej przeciętnie 17 minut i 21 sekund.

Dołącz do dyskusji: „Studio Biznes”, „Poranna Rozmowa” i „Sport.pl Live” wracają do ramówki Gazeta.pl

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl