SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Bukmachrzy Superbet i Fuksiarz partnerami Kanału Sportowego

Firmy bukmacherskie Superbet i Fuksiarz rozpoczynają współpracę z Kanałem Sportowym.

Article

Współpraca zakłada między innymi promowanie marek bukmacherskich Superbet i Fuksiarz w czasie trwania najpopularniejszych programów i w serwisach społecznościowych Kanału Sportowego.

Superbet niedawno zaczął współpracować z Tomaszem Smokowskim, jednym z założycieli Kanału Sportowego. Inny z założycieli kanału, Krzysztof Stanowski, jest ambasadorem Fuksiarza od  początku startu tej marki w Polsce.

- Współpraca Superbet i Fuksiarza z Kanałem Sportowym to przełomowy krok, gdzie dwóch konkurujących ze sobą operatorów spotyka się przy wspólnym projekcie, by wyznaczać nowe standardy rywalizacji i jednocześnie budować przy tym indywidualną siłę swoich marek. Razem z Fuksiarz.pl chcemy pokazać, że codzienna biznesowa rywalizacja nie stoi na przeszkodzie wspólnym działaniom, wspierającym treści sportowe najwyższej jakości. Ogromnie cieszy nas też fakt dołączenia Tomka Smokowskiego do grona naszych ambasadorów – komentuje Adam Lamentowicz, Prezes Superbet.

Zobacz: W Biedronce produkty od Kanału Sportowego, na początek szklanki do piwa

- To logiczny krok naprzód, zarówno dla nas, jak i dla naszych partnerów. Widzimy duże korzyści ze wspólnych działań zarówno z Kanałem Sportowym, jak również z Superbet. Ta współpraca jest dla nas szansą do rozwoju, ale też dowodem na to, że mimo codziennego konkurowania, jesteśmy w stanie dojść do porozumienia dla osiągnięcia celu. Każda marka chce się rozwijać, chce rosnąć, a naszym zdaniem rozwój idzie w parze ze współpracą – dodaje prezes Fuksiarza, Marcin Szpalerski.

Zobacz: Tyskie w Kanale Sportowym przez kolejny rok

Kanał Sportowy działa od marca 2020 roku, jego głównymi twórcami są Mateusz Borek, Michał Pol, Krzysztof Stanowski i Tomasz Smokowski. Obecnie kanał ma ponad 820 tys. subskrybentów, a zamieszczone tam ok. 2 tys. materiałów zanotowało łącznie 331 mln odtworzeń.

W ub.r. Kanał Sportowy zanotował ponad 10 mln zł przychodów, a w br. chce mieć 17-20 mln zł. Jego prezes Maciej Sawicki zapowiedział rozwój oferty kanału i nowe umowy reklamowe, a także uruchomienie aplikacji na urządzenia mobilne i smart TV oraz własnej platformy streamingowej.

Dołącz do dyskusji: Bukmachrzy Superbet i Fuksiarz partnerami Kanału Sportowego

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
5654645654
Wódki reklamować nie można, ale hazard jak najbardziej i to pełnych obrotach z perfidną komunikacją do młodego klienta. Takie tam absurdy życia codziennego.
odpowiedź
User
gwint
Nalerzy im się karzda złotuweczka
odpowiedź