SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach

Firma Synergic działająca w obszarze reklamy out of home podpisała umowę na prowadzenie na wyłączność kampanii reklamowych  z wykorzystaniem powierzchni ekspozycyjnej i nośników reklamowych na terenie Międzynarodowego Portu Lotniczego Katowice w Pyrzowicach. 

W tym roku lotnisko w Pyrzowicach zakończyło modernizację obiektu, oddającdo dyspozycji pasażerów rozbudowany terminal B. Łączna powierzchnia terminali pasażerskich wzrośnie z 29 tys. m kw. do 34 tys. m kw., a przepustowość lotniska wzrośnie z 6 do 8 mln pasażerów rocznie. Wraz z rozbudową lotniska, zamontowano kilkadziesiąt nowych nośników reklamowych, w tym postawiono nowoczesną sieć ekranów digitalowych zlokalizowanych w głównych ciągach komunikacyjnych terminalu B.

Poza siecią digital airport screen's, Synergic oferuje między innymi nośniki typu CLP, BL,  proporce, czy reklamy na drzwiach.

- Podpisanie umowy z Katowice Airport, daje naszej firmie czołowe miejsce w kontekście oferty oraz budowania zasięgu reklamowego na polskich lotniskach – podkreśla Paweł Orłowski, prezes zarządu Synergic.

Katowice Airport to czwarte najruchliwsze lotnisko w Polsce, które zaraz po warszawskim Chopinie  obsługuje najwięcej lotów czarterowych.

Dołącz do dyskusji: Synergic z wyłącznością na reklamy na lotnisku w Katowicach

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl