SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż „W tyle wizji”

Emitowany w TVN24 program „Szkło kontaktowe” w tym roku śledzi średnio 650 tys. widzów. Z kolei mający podobną formułę magazyn TVP Info „W tyle wizji” gromadzi przed telewizorami 528 tys. osób. Większą widownię ma „W tyle wizji ekstra”, które ogląda 549 tys. widzów - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Wieczorny program TVN24 „Szkło kontaktowe” emitowany jest codziennie o godz. 22.00. Jego średnia oglądalność w okresie od 1 stycznia do 29 kwietnia 2021 roku wyniosła 650 tys. osób, co przełożyło się na 5,78 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy One House opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.

Względem analogicznego okresu rok wcześniej magazyn TVN24 stracił 31 tys. widzów. Wówczas oglądało go 681 tys. osób (5,78 proc. udziału).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

TVP Info niemal w tym samym paśmie (o 21.50; również codziennie) emituje program „W tyle wizji”, który ma podobną formułę do „Szkła kontaktowego”. Audycję w tym roku ogląda średnio 528 tys. widzów, a jej udział plasuje się na poziomie 4,31 proc.

Rok wcześniej „W tyle wizji” (program wówczas nadawany był w dni powszednie) śledziło 667 tys. widzów przy udziale wynoszącym 5,17 proc. Widownia programu spadła o 139 tys. osób.

Lepsze wyniki od „W tyle wizji” notuje dodatkowa część programu nazwana „W tyle wizji ekstra”, którą można oglądać o godz. 22.30. Średnia widownia audycji w analizowanym okresie wyniosła 549 tys. osób, a udział ukształtował się na poziomie 5,45 proc. (przed rokiem było to o 139 tys. widzów więcej).

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 będący liderem magazyn „Szkło kontaktowe” w okresie od 1 stycznia do 29 kwietnia br. miał 86 tys. widzów (względem analogicznego okresu ub.r. wzrost o 9 tys. oglądających).

„W tyle wizji” w tym ujęciu śledziło 62 tys. osób (spadek o 13 tys.), a - „W tyle wizji ekstra” - 66 tys. osób (w dół o 12 tys.).

Wyniki dla grupy 16-59.

„Szkło kontaktowe” nadawane jest w TVN24 od 2005 roku. Wśród gospodarzy i komentatorów programu aktualnie są m.in.: Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński i Grzegorz Markowski, Katarzyna Kasia, Katarzyna Kwiatkowska, Michał Kempa, Wojciech Fiedorczuk, Tomasz Jachimek i Szymon Jachimek.

Twórcą „Szkła kontaktowego” jest Grzegorz Miecugow, który zmarł 26 sierpnia 2017 roku po ciężkiej chorobie.

Z kolei „W tyle wizji” to program satyryczny emitowany w TVP Info od kwietnia 2016 roku, który komentuje bieżące wydarzenia z kraju i ze świata z udziałem znanych dziennikarzy i publicystów pod redakcją Marcina Wolskiego.

Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc., a TVP Info - 4,82 proc.

Dołącz do dyskusji: „Szkło kontaktowe” ogląda więcej widzów niż „W tyle wizji”

71 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Lis
Bo Polacy to mądry naród w większości. A tak serio oryginał zawsze będzie oryginałem a kopia kopią. Brawo
odpowiedź
User
Asia
Zadziwiajaca ta statystyka. Nikt z moich znajomych nie ogląda Szkła kontaktowego, które jest wyjątkowo słabe.
odpowiedź
User
LeonardNencyFH
Обеспечим Заработок, благодаря нашей проф. рекламе в Pinterest https://youtu.be/vrlMJu5BaQI от 7000 до 100 000 usd в месяц в Etsy, amazon,ebay, shopify
odpowiedź