SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Szukaj swoich” w nowej platformie whisky Jameson. Ambasadorem Piotr "Kędzior" Kędzierski

W nowej odsłonie komunikacji irlandzkiej Jameson (Wyborowa Pernod-Ricard) pod hasłem „Szukaj swoich” marka zachęca ludzi, aby szukali swoich pokrewnych dusz. Akcję przygotowały MullenLowe Warsaw, Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.

Article

Ze względu na prawne ograniczenia reklamy alkoholu w Polsce, komunikacja marki Jameson odbywa się głównie w mediach społecznościowych oraz w kanałach off i on trade. Nowa kampania składa się z serii krótkich filmów, które pokazują, jak obcy i pozornie różni ludzie mogą się stać sobie bliscy.

- Naszą whiskey traktujemy bardzo poważnie, ale jako marka mamy też do siebie spory dystans. Dlatego w nowej komunikacji jeszcze mocnej stawiamy na humor, ale również na storytelling i autentyczność. W przypadku krótkich form w mediach społecznościowych jest to wyzwanie. Ale czujemy, że wspólnie z agencją udało nam się stworzyć content, który nie tylko zwróci uwagę użytkowników social mediów, ale też ich zaangażuje i pozwoli się uśmiechnąć. – dodaje Jakub Niebelski, brand manager Jamesona.

Piotr „Kędzior” Kędzierski ambasadorem whisky Jameson

W nowej kampanii marka kontynuuje współpracę z ambasadorem Piotrem „Kędziorem” Kędzierskim. W filmach wyreżyserowanych przez Piotra Matejkowskiego zobaczymy przedstawicieli światów, które Jamesonowi są bliskie i z którymi współpracuje: barbera Kajetana Szweda z Towarzystwa, managera innego warszawskiego barber shopu Michała „Miha” Gonczarskiego oraz Michała Saksa, piwowara i współzałożyciela kraftowego Ale Browaru z Trójmiasta.

W najbliższych miesiącach marka planuje kolejne odsłony kampanii oraz przedstawienie kolejnych ambasadorów z obszarów działania marki.

Za strategię, kreację i realizację odpowiada agencja MullenLowe Warsaw. Produkcję filmową zrealizowało studio Prime Time, a media samodzielnie zakupiła Wyborowa Pernod-Ricard.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Szukaj swoich” w nowej platformie whisky Jameson. Ambasadorem Piotr "Kędzior" Kędzierski

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Chuck
Same sławy zaprosili.
odpowiedź
User
wujek
W spocie wystąpi właściciel browaru? To chyba marketingowcy trochę odlecieli, bo kategoria piwna nie lubi się z wódkami i innymi, lub to wręcz wrogowie.
odpowiedź