SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

T-Mobile poszukuje dyrektora marketingu dla rynku B2C

Firma T-Mobile prowadzi rekrutację na dyrektora marketingu postpaid B2C. Osoba na tym stanowisku będzie zarządzać kilkudziesięcioosobowym zespołem w hybrydowym modelu pracy. Ostatnio funkcję tę pełnił Piotr Bubak, który z początkiem tego roku rozstał się z firmą.

T-Mobile zamieścił ofertę pracy na stanowisko dyrektora marketingu postpaid dywizji B2C (konsumenckiej) m.in. w LinkedIn.

Rekrutacja prowadzona jest zdalna. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie zarządzać blisko 100-osobowym zespołem w biurze spółki w Warszawie. Zostanie zatrudniona na umowę o pracę, oprócz wynagrodzenia otrzyma premię i różne świadczenia. Spółka informuje w ogłoszeniu rekrutacyjnym, że swoje obowiązki będzie wykonywać w hybrydowym modelu pracy (50%-50%).

Do obowiązków dyrektora marketingu postpaid B2C należeć będzie m.in. zarządzanie pełnym portfolio produktów (postpaid, mobile, FTTH, VAS, TV) oraz zarządzanie ofertą konwergentną T-Mobile poprzez: opracowanie strategii oferty postpaid, tworzenie i wdrażanie zarządzania produktem oraz komercjalizację oferty konwergentnej dla klientów B2C.

Osoba na tym stanowisku ma pełnić rolę głównego lidera komercjalizacji produktu i odpowiadać za: budowanie i rozwijanie propozycji wartości, marketingu mix i zasad biznesowych, definiowanie i opracowywanie projektowania usług i doświadczeń klientów, rozwój oprogramowania (kodowanie), konfiguracja i testowanie produktów. Zajmie się również maksymalizacją sprzedaży w obszarze TV&FTTF poprzez: tworzenie strategii propozycji produktów i wartości, prowadzenie projektu i implementacji, w tym definiowanie docelowych cech produktu, pakietów treści i USP, UI/UX, customer journeys itp., projektowanie spójnych i efektywnych procesów sprzedaży i obsługi, zarządzanie relacjami z partnerami sieci itd.

Od kandydatów T-Mobile oczekuje: doświadczenia w zarządzaniu ponad 50-osobowym zespołem w dużej międzynarodowej firmie oraz w tworzeniu i rozwijaniu produktu dla masowego klienta, a także orientacji na klienta, świadomości rynkowej i znajomości rozwiązań teleinformatycznych. Osoba kandydująca powinna mieć umiejętności przywódcze, umiejętność zarządzania priorytetami w bardzo zmiennych środowiskach, umiejętności strategiczne i umiejętność definiowania długoterminowych celów rozwoju produktu, skuteczności, wytrwałości w dążeniu do celu.

T-Mobile podkreśla, że w ramach procesu rekrutacji nie bierze pod uwagę rasy, koloru skóry, orientacji seksualnej, tożsamości płciowej, narodowości, statusu niepełnosprawności, przekonań, wyglądu ani religii. Najistotniejsze mają być kompetencje.

Do końca ub.r. dyrektorem marketingu w T-Mobile był Piotr Bubak, który w związku z reorganizacją działu marketingu rozstał się ze spółką.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile poszukuje dyrektora marketingu dla rynku B2C

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl