SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet

Ruszyła kampania reklamowa T-Mobile na kartę, promująca ofertę 1200 GB za darmo przez rok.

T-Mobile w lutym tego roku rozpoczął promocję „Rok internetu za darmo”, w ramach której użytkownicy na kartę korzystający z jednej z ofert Bez limitów: L, L+UA lub XL mają do dyspozycji całkowicie bezpłatnie, co 30 dni, dodatkowe 100 GB, które się kumulują.

Kampania promująca ofertę od początku czerwca jest prowadzona outdoorowo w 43 miastach Polski, gdzie znalazły się m.in. billboardy czy citylighty. Oprócz tego 13 czerwca startuje kampania telewizyjna, w ramach której będzie można obejrzeć dwa 15-sekundowe spoty.

W materiałach zobaczymy oryginalne wakacyjne pomysły na wykorzystanie 1200 GB – jak się okazuje w spocie, może być nim nawet binge-watching seriali na plaży. Równolegle planowane są działania w internecie oraz w social mediach na takich platformach jak YouTube, Spotify czy TikTok. Działania promocyjne prowadzone są digitalowo ponadto w formie banerów online oraz w grach mobilnych.

Jak działa promocja T-Mobile „Rok internetu za darmo”

Promocja „Rok internetu za darmo” obejmuje obecnych oraz nowych klientów korzystających taryfy GO!, którzy zdecydowali się na jedną z cyklicznych ofert Bez limitu L za 30 zł, Bez limitu L+UA za 35 zł lub Bez limitu XL za 39 zł. Po  aktywacji promocji w aplikacji Mój T-Mobile  użytkownik otrzymuje nawet 12 dodatkowych pakietów po 100 GB każdy, w tym pierwszy od razu po uruchomieniu promocji. Kolejne 11 zaś w dni odnowienia wybranej oferty „Bez Limitów”.

Z bonusu można korzystać łącznie przez 365 dni od przyznania pierwszego pakietu, a niewykorzystane GB kumulują się. Przykładowo – wybierając opcję „Bez limitu L” za 30 zł, użytkownik otrzymuje nielimitowane rozmowy,  SMS-y, MMS-y, pakiet 30 GB (15 GB z oferty i 15 GB po doładowaniu za 30 zł), a do tego bonusowe 100 GB co 30 dni.

Kampanię przygotowała agencja DDB Warszawa. Materiały BTL opracowała ARC (Grupa Publicis). Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mindshare Poland. Za prowadzenie działań w internecie odpowiada VMLY&R.

Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje promocję na darmowy internet

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
mike
Po co to komu? Moje dzieci mają po 30 GB i ledwie udaje im się zużyć może 20 GB.
0 0
odpowiedź
User
MTracz
Po co to komu? Moje dzieci mają po 30 GB i ledwie udaje im się zużyć może 20 GB.

Tym, co narzekają na każdy prezent z Happy Fridays, który nie jest paczką GB. A tak serio, to różni ludzie mają różne zapotrzebowania i z całą pewnością istnienie oferty, nawet takiej, w której nie można wykorzystać całego zasobu nie jest czymś złym.
0 0
odpowiedź
User
maniakasp
Ale ta oferta dobra jest, bo GB zawsze się przydają. Ogólnie chyba nawet oferta na karte jest lepsza teraz niz na abonament.

0 0
odpowiedź