SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Tauron szuka agencji od analityki marketingu internetowego

Spółka Tauron Sprzedaż zaprasza agencje do składania ofert na świadczenie usług polegających na udostępnieniu, wdrożeniu i obsłudze narzędzi analityki internetowej dla działań marketingowych - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Article

Spółka Tauron Sprzedaż przygotowuje się do przetargu na świadczenie usług polegających na udostępnieniu, wdrożeniu i obsłudze narzędzi analityki internetowej dla działań marketingowych.

Teraz zaprasza agencje do przesyłania RFI (request for information), które stanowią podstawę do rozeznania rynku i potencjalnych firm chcących uczestniczyć w planowanym przetargu. przyszłym postępowaniu.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przetarg dotyczyć będzie udostępnienia narzędzi analityki Internetowej, ich wdrożenia i obsługi. Tauron wprowadzając działania analityczne chce poprawić jakość i efektywność prowadzonych w internecie działań promocyjnych i wizerunkowych, poprzez realizacje celów i założeń poszczególnych kampanii reklamowych, dotrzeć do nowych odbiorców, pozyskać szerokie spektrum danych na temat obecnych jak i potencjalnych odbiorców grupy Tauron, które pozwoli na projektowanie i optymalizowanie
działań w internecie. Spółce zależy również na zrozumienie i dogłębne przeanalizowanie ścieżek, którymi podąża klient
w obrębie kampanii oraz stron www.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie udostępnienie wszystkich narzędzi analitycznych, jakie zostaną przez agencje wykorzystane podczas prowadzonych działań. Tauron chce mieć nieograniczony dostęp do wszystkich prowadzonych analiz, statystyk i innych działań monitorujących.

Narzędzia, na których zależy spółce to Google Analytics (w tym GA4), Google DataStudio, narzędzia do optymalizacji działań pod kątem SEO (preferowane SentiOne, Senuto, Semstorm, SurferSEO), narzędzia do weryfikacji działań konkurencji (np. Similarweb, Semrush), narzędzia pozwalające na monitorowanie obecności spółki w mediach społecznościowych (Brand24 lub inne posiadające zbliżone funkcjonalności), Facebook Analytics, Tag Manager, mapy cieplne strony (HotJar lub inne), narzędzia antyfraudowe, pozwalające na weryfikacje prawdziwości wyników deklarowanych przez agencje prowadzące działania w obszarze kampanii reklamowych dla Tauronu.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 4 lutego.

Dołącz do dyskusji: Tauron szuka agencji od analityki marketingu internetowego

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kan
Jaki wstyd? To oni nie maja nikogo kto zna sie na analityce internetowej? Kogo oni tam zatrudniaja? I jeszcze beda wydawac na agencje od analityki a prad drogi.
odpowiedź